1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 8110 BANAANI

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Anonymous, 31/12/02.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Hehee

elikkäs kertokaa käyttö kokemuksia tästä legendaarisesta puhelimesta???

mulla itselläni oli se noin puoltoista vuotta ja aijon hommata sen viellä takas se on niin hyvä

2. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Tuota, miksi pitäisi kertoa käyttökokemuksia, jos sinulla kerta on ollut puhelin noinkin kauan.. luulisi siinä olevan itsellään jo tiedossa kaikki olennainen ja kokemusta puhelimesta..

Ja mitä tuohon kuvaan tulee, niin väitän (vaikka se aika pieni onkin), että siinä on 8148.

e. Ai, en huomannut, että kyseessä oli foorumin uudet kasvot..no tietysti..
    Niin, mitä kuvaan tulee, niin edelleen tarjoan 8148:a enkä 8110.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    olis ihan mukava tietää muiden kokemuksia banskusta

kuvassa olevasta puhelimesta en ole varma mun mielestä se on 8110

4. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Mitä eroa noilla 8148:lla ja 8110:lla on..? Ja miten sen tuosta kuvasta erottaa..?

5. topiz

Tykkäykset:
    1
    8148 on 1800MHz malli. Lisäksi näppäinten sijoittelussa on muistaakseni jotain pientä eroa tjsp.

6. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Niin, kuten topiz sanoi, niin 8148 vastaa 8110:aa, mutta se käyttää gsm-1800 -taajuutta, eli on citypuhelin. Kuoret ovat erillaiset samoinkuin näppäinmatto. Normaalissa banaanissa yläreunassa kuulokeosassa kaareva muotoilu, tätä ei 8148:ssa. Cityversiossa läpän yläreunassa on korotettu liuska, jolloin läpän saa hieman sujuvammin auki. Samoin myös mikin osa läpässä on hieman korotettu.

ps. joku näköjään meni poistamaan yhden viestini ?

e. no eipä sitten laitetakkaan tähän linkkiä kuvaan kun yahoo ei näköjään tykkää siitä..

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    BANAANI FOREVER

bansku on hyvä puhelin sitä en vaihtais mihinkään

8. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Re: BANAANI FOREVER

Joo on se kyllä ihan kelpo luuri. Voisin kyllä ottaa sellaisen kakkosluuriksi.

9. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    On joskus reilun vuoden ollut ja paras puhelin mikä mulla on koskaan ollut.

10. willa

Tykkäykset:
    0
    vuokrataan puhelin

tarttisin maaliskuuksi nokian banaanin vuokralle. olisko jollain ylimäärästä mulle tähän hätään? t:w

11. AMG

Tykkäykset:
    0
    Hyvä puhelin on. Muotoilu on nykymittapuun mukaan huvittava. Käytettävyys on mitä on, mutta silti pidän siitä. Käyttöaste on vaan pudonnut pieneksi nykyään, käytän sitä muutaman kerran viikossa. Kiitos Multisim palvelun.

12. oscar8

Tykkäykset:
    0
    *Nostalgiaa* On se ainakin puhelin minkä tulee muistamaan aina =)

13. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Oli todella kova vehje aikoinaan, hienoin oli se keltainen kuori chiquita-merkillä. Muistaakseni noi oli aika kalliita, antennit oli kulutustavaraa. Yksi lyömätön ominaisuus banaanissa oli se abc-nappula.

14. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Se oli ensimmäisimpiä modattavia. Eräällä kaverilla oli Tetris pelinä siinä. Itseasiassa banaanissa ei ollut mitään vikaa mulla koskaan. Hyvä puhelin. Se oli tuo ruisku I malli mulla. Vaihdoin sen silloin 6110 kun ilmestyi.

15. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Modattavia? Jollain patchillako se Tetris siihen saatiin? Alkoi kiinnostamaan ;)

Matiazkin opettelee käyttämään lainauksia asiallisesti... -veppis

16. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Niimpä tietysti kun möläytin... :)) Siihen ei ole kaapelia... näihin 5110 ja vanhoihinkin saa kaikkee kivaa liikkuvaa matskua. 3310 on kivoja, niihin saa kaikkea valmiimpaa kampetta sisään. Ei tartte rakennella taas ja hieroa taas päätä puhki jonku "ps podin" kanssa heksalukuineen jos jotain laitat että varmaan onnistuu ja ei tipu kentästä tai muuta kummaa.. Menee iäisyys mutta mahdollista. Sitä muuten kaavailtiin oikeasti siihen jo silloin peliksi. 8110... mutta jäi pois jonku syyn takia, itse veikkaan kun pelasin ettei näyttötilaa ole tarpeeksi. Sillon räpläsin ensimmäisiä soittöääniä jo... Nutmarchia ja muuta :)) Kaikki oli aina liikkeissä missä kävin ihmeissään jo kun oli halko puhelimetki neonvärisiä upeita mustavalkolampuissa loistavia.

Ei vaa... nyt alan siivoomaan!!! Perkele, muuten kohta alan taas tutkimaan taas jotain ihmeellistä asiaa ja on hirvee siivo. Nainenkin tulee.

Jotain rajaa niihin lainauksiin... -veppis

17. joopas

Tykkäykset:
    0
    Eipä ollu meikäläisel kauheen positiivisia kokemuksia banaanist, puol vuot pelas ok, mut sit rupes häröileen ja kallis oli ku chikiitta!

18. VS79

Tykkäykset:
    0
    Mulla pelas ja pelannee vieläkin hyvin. Ostin banskun joskus vuonna 97-98, ja sama laite on vieläkin laatikossa. Se on vielä i-malli!
    Muistaakseni mulla oli paperin palanen sim-korttia tukemassa, mutta muuten ei vikoja ollu.
    Tehoakkukin on olemassa. Aika hurjan kokoinen se on, mutta kyllä siitä virtaa riittää.
    Täytyiskin nostalgia mielessä pyyhkiä pölyt päältää ja ottaa käyttöön, normaaliakulla....

edit: Niin ja olihan siinä vilkkuantennikin! ...harmi vaan, annoin sen kaverille. Saiskohan jostain vielä noita antenneja??

19. Igor

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli 8110i jotain 1½ vuotta, loistolaite :D Harmi vaan että kastautuminen Helvetinjärveen oli sille liikaa... luuri kyllä toimi vielä puolisen vuotta uintireissun jälkeen, mutta sitten alkoi satunnainen sammuileminen :(

Jaa tämä viestiketju