Nokia 8 Sirocco

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Sony xperia
Ei ole kyllä kaduttanu,toimii kuin se kuuluisa junan vessa.Edellinen luuri oli S6 edge ja onhan tämä tuhannesti rivakampi kaikessa.Hintakin lienee jo tippunut huipustaan järkitasolle,tuskin petyt

epäkesko

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
47
Siroccoa ajattelin hankkia seuraavaksi työpuhelimeksi.. Apple kiinnostaa mutta hinnat on karannu ihan hulluiksi. Tässä saisi sentään vähän liputettua myös kotimaisuuden puolesta.

Mutta mitenkäs tähän löytyisi ei lompakkomallista tyylikästä suojaa ja näyttöön panssaria vai pitääkö mennä litkujen kanssa?

epäkesko

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
47
Katos olihan siellä.. pistin Sirocon tilaukseen.

Eiköhän sillä pärjäile kivasti.

epäkesko

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
47
Nyt on Sirocco ollut muutaman päivän käytössä, vallan hieno peli.
Reunat alkuun vähän terävät käpälöihin ja kaartuvasta näytöstä voi olla montaa mieltä.
Mutta ainakin erottuu monesta muusta puhelimesta.

Kapula on tosi jykevän oloinen mutta näppäimet ja sim luukku kyllä hämärästi vähän heiveröiset.
Toistaiseksi olen todella tyytyväinen. Jossain on ulistu että suoritin on vuodelta `17 mutta en kyllä
osaa sanoa miten sen sitten huomaisi käytössä. Liukkaasti tuntuu toimivan kaikin puolin.

Harmi juttu että vanhan lataavan Nokian autotelineen (CR-200) kanssa ei lähde lataamaan. Ilmeisesti ei kelat osu kohdakkain.

tragos

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Langattoman latauksen suhteen tämä tuntuu olevan nirsompi kuin edellinen Samsungin S5. Ikean pöytälamppuun integroidun laturin päällä Siroccoa pitää tökkiä milli kerrallaan, kunnes oikea paikka löytyy. Autolaturissa (Choetech) taas luuri pitää jättää kaksi senttiä irti telineen alareunasta, että lataus käynnistyy.

Yöpöydällä olevan Samsungin neliskanttisen latauslätkän kanssa toimii onneksi vähemmällä vaivalla.

epäkesko

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
47
Joo nirso on langaton lataus.. mulla on kaksi lataustyynyä, yöpöydällä ja toinen töissä. Molemmat Nokiaa. Niillä toimii mutta kohta on kanssa tarkan puoleinen.

Kovin häävidti ei kuulokkeet toimi ton usbi adapterin kanssa. Kohisee ja ei aina edes lähde soittamaan kuulokkeissa -> bt versiot tilaukseen.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Nokia 8 sirocco
Mitä ihmettä? Hyvä puhelin tämä on joo, mutta yksikään huoltoliike mistä mä oon kysynyt, ei myy tähän näytönvaihtoa.

Näyttö rikki --> osta uusi puhelin. Vai onko jollain tietoa missä onnistuu?

Karibaldi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2269
Puhelinmalli
NOKIA
Mitä ihmettä? Hyvä puhelin tämä on joo, mutta yksikään huoltoliike mistä mä oon kysynyt, ei myy tähän näytönvaihtoa.

Kysyitkö sieltä missä noiden takuuhuollot tehdään? Luulisi että sieltä kyllä rahalla irtoaisi näytönvaihtokin.

quqa

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
351
Puhelinmalli
Google

Googleen hakuun ni löytyy. Ihelpissä vaatimaton 299e hinta näytön vaihdolle.

Nokia 8 Sirocco Näytön vaihto

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
10192
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 8

elaias1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
86   0   0
Reaktiopisteet
141
Puhelinmalli
jtn

Otat yhteyttä Nokian supöorttiin, saat dhl lähetyslipukkeen spostiin, ja takuunin pysyy. Hinnasta ei kyllä tietoa mutta supportissa väittivät vaihtavansa näytön pelkästään

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Nokia 8 sirocco
Googleen hakuun ni löytyy. Ihelpissä vaatimaton 299e hinta näytön vaihdolle.

Nokia 8 Sirocco Näytön vaihto
Eipä tuosta sun linkistä mitään apua ole, kun "Saatavuus: Loppu varastosta", kuten joka paikassa muuallakin.

Mytrendyphone ollut jo muutaman kuukauden "Varaosa loppu varastosta. Toimitusaika tuntematon."

Edit: Nyt löysin, Nokian oma huolto vaihtaa näytön mukavan edullisesti 339.42 eurolla.

Viimeksi muokattu:
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
Lumia 930
Itselläni meni myös Siroccon näyttö rikki. Tilasin ebaystä näytön (Kiinasta) n.150€ ja ihep vaihtoi sen 60€. Ihep sanoi ettei ole saanut tarpeeksi laadukkaita näyttöjä hankittua. Mielestäni tämä näyttö toimii kuin alkuperäinen, en ainakaan voi moittia...
Itse puhelimeen olen tosi tyytyväinen, ollut mulla keväästä asti.

Eehoo

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
71   0   0
Reaktiopisteet
403
Puhelinmalli
Lumia , Elisa , Helsinki
Juu ,vaihtaahan ne mutta sivuilla lukee ettei enää ole ip68 vesitiiviyttä

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
Lumia 930
Jaa, niinkö lukee. Tuo ei kyllä tullut puheeksi. Taitaa sitten olla huonoa liimaa kun kerran liimaamalla piti kasata...

Eehoo

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
71   0   0
Reaktiopisteet
403
Puhelinmalli
Lumia , Elisa , Helsinki
Jaa, niinkö lukee. Tuo ei kyllä tullut puheeksi. Taitaa sitten olla huonoa liimaa kun kerran liimaamalla piti kasata...
Ja ihan sähköpostilla kertoivat myös. Yleensä kerran avattu ei välttämättä ole tiivis

kinde

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
32   0   0
Reaktiopisteet
27
Puhelinmalli
Iphone XS
Onko joku saanut siroccolla Google Play/Nordean mobiilimaksun toimimaan? Olen nyt yrittänyt mielestäni kaikki konstit, mutta kaupassa ei tunnista koko puhelinta...

Nynny

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10
Onko joku saanut siroccolla Google Play/Nordean mobiilimaksun toimimaan? Olen nyt yrittänyt mielestäni kaikki konstit, mutta kaupassa ei tunnista koko puhelinta...
Kyllä mulla toimii ainakin ihan normaalisti.

Top Bottom