1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 770 muutama ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Kinkku, 4/9/06.

1. Kinkku

Tykkäykset:
    0
    Hei..

Nokia 770:ssa pätkii wlan-netti, eikä lataa kuvia, mikä mahtaa olla vialla?

2. Invicta

Tykkäykset:
    0
    Wlanin ongelmista oli aika niukasti tietoa johtopäätöksiin, itse pääsin pätkimisestä eroon kun (lopulta) sain huollosta toimivan laitteen. Kuvien lataamiseen auttanee kun valitsee valikosta 'View' -> 'Show images' -> 'Always'.

3. Maerra

Tykkäykset:
    0
    WLAN pätkii

Mulla aikoinaan WLAN pätki tiuhaan mutta se hävisi kokonaan (tosin OS2006 katkaisee yhteyden kummasti toimintojen välillä) kun otin G-protokollan pois. Vissiin G on liian nopea 770:lle. B-protokolla ei hidasta mitenkään sillä laajakaistan bitrate on roimasti alle B:nkin.

4. Kinkku

Tykkäykset:
    0
    Re: WLAN pätkii

OK, kertoisitko vielä miten vaidan protkollaa? Ja miten pelejä asennetaan esim doom vaatii maemo games startupin, mutta en osaa itse asentaa sitä (en ole vielä kokenut käyttäjä)

5. Kinkku

Tykkäykset:
    0
    ...Ja voiko päivittää takaisin OS2005? Sillä siihen olisi enemmän minulle hyödyllisiä ohjelmia, kuten Gaim messenger ja X-Chat irc-client

6. zuti

Tykkäykset:
    0
    Liekö tuo linuxin flasherillä onnistui. Vaan kylläpä molemmat mainitsemasi ohjelmat ovat löytyneet 2006:lle jo ajat.

http://www.maemo.org/maemowiki/ApplicationRepositories
    Maemo hackersin repositoryn kun application manageriin lisää, onnistuu noiden asennus ja päivityskin luvattoman helposti.

7. Maerra

Tykkäykset:
    0
    1.) Mun WLAN-routerin asetuksissa on yksinkertainen valinta: B tai G tai mixed. Kannattaa vilkaista oman routerin käyttöohjetta, josta muutenkin on hyvä opiskella tietoturva-juitsut. Tätä asiaa on muistaakseni puitu aiemmin OS-2005 (ja -2006?)-ketjuissa.
    2.) Itsekin olen hampaita kiristellen upgradannut 2005/2006 luottaen luvattuun nopeaan 2005-ohjelmien 2006-porttaamiseen.
    Joka tapauksessa 770:n Help kertoo ytimekkäästi ohjelmien asennuksen.
    3.) Luulisin (=huom!) että ei 770:n OS-2006:n edes Final versiotakaan (Windows!) voi palauttaa 2005:ksi (swap?), mutta varmaan jollain on varma tieto.
    4.) (Moderaattori voisi ehkä siirtää jatkokeskustelun tästä aikaisempaan 770-OS-2006-ketjuun.)

8. Kinkku

Tykkäykset:
    0
    Juuh... no tiedättekös miten saa sen maemo games startup jutun toimimaan? Ja kiitos noista:) Ja sain x-chatin toimimaan:)

9. qvi

Tykkäykset:
    0
    Mullakin pätki yhteys kun sain vekottimen. Enää ei pätki mut en muista mitä tein, sorry. Jos meinaat ettei näytä webbiä selatessa kuvia niin muuta selaimen asetuksista et näkyy. (View> Show images>)

10. Kinkku

Tykkäykset:
    0
    Juu sain kuvat toimimaan jo iät ajat sitten. Mutta kiitos kuitenkin:)

11. zuti

Tykkäykset:
    0
    Jossakin noista repositoryistä on myös tuo startup-palikka. Kannattaa kokeilla lisäämällä vaikka tuo INdT ensimmäiseksi.

12. Kinkku

Tykkäykset:
    0
    Ei tykkää mulla alkaa toimimaan :I

13. Kinkku

Tykkäykset:
    0
    Muuten... miten sen kokonäppäimistöjutun saa?

14. Invicta

Tykkäykset:
    0
    Tökkää tekstikenttää sormella -> kokonäytön näppis.
    Tökkää tekstikenttää kynällä -> pieni näppis.

15. Kinkku

Tykkäykset:
    0
    Ei tule? :O

16. Invicta

Tykkäykset:
    0
    Sulla on väärä käyttisversio, pitää olla os2006, tai liian kaposet sormet. ;)

17. Kinkku

Tykkäykset:
    0
    Juu tökkäsin vähän kovempaa, jo alko lyyti kirjottaa :)

Jaa tämä viestiketju