1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7650:n käyttökokemukset 2

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Esa Isopahkala, 20/2/03.

1. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1332
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
  2. riku

Tykkäykset:
    0
    Olen itsekin vihdoin hankkimassa 7650:aa ja ajattelin vain, että saako siihen ostettua jonkun kaapelin, millä saisi siirrettyä kuvat puhelimesta koneelle? Jos ei, niin mikä on helpoin ja edullisin keino?

3. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    1.ei saa
    2.käytä searchia
    3.halvin taitaa olla partcon IrDa rakennussarja... oliko se nyt 10 eur + toimituskulut

4. kaikas

Tykkäykset:
    0
    Joo 10e + 7,93e toimituskuluja...

5. Ezgou

Tykkäykset:
    0
    Olen hankkimassa kyseistä luuria enkä jaksa koko edellistä ketjua joten:

Tausta: Minulla on MBnetissä sähköposti loota (50Mt). Se on kuitenkin siitä pirullinen että sen palvelimen(SMTP) kautta ei voi lähettää viestejä muut kuin MBInternet -liittymän käyttäjät. Tähän on kuitenkin se ratkaisu että, lähettää viestit toisen minkä tahansa palvelimen kautta.

Kysymys: Voiko kyseiseen puhelimeen konffata eri tunnukset lähtevän postin palvelimelle? Jos näin ei ole niin siihen löytyy varmaan joku erillinen softa. Tietävät auttakaa.

Toivottavasti mahdollisimman moni ymmärtää mistä tässä on kysymys ;)

6. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Ezgou: Onnistuu, lähtevän postin palvelimeksi operaattorin oma palvelin, ei tarvitse salasanoja.

7. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä saa, mulla on käytössä:MA-620 USB infrared Adapter
    Sillä olen kuvat siirrellyt ja netissä viipottanut.Tosin halpa se ei ollut taisi olla jotain 70€

8. Ezgou

Tykkäykset:
    0
    Hjyvä juttu! Kiitoksia!

9. ImeiMan

Tykkäykset:
    0
    Anteeksi, olen juuri töissä enkä ehdi lukea aiempia threadeja, mutta haluaisin selkeät ohjeet miten saan kätevimmin sähköposti asetukset kuntoon 7650 puhelimeen. Saan kyllä jo nyt lähetettyä kuvia sähköpostiin multimediaviestinä, mutta ihan "aidosti" sähköpostia en saa lähetetyä. Lisäksi haluaisin lukea tietyn sähköpostilaatikon postin puhelimesta. APUA! :)

10. kaikas

Tykkäykset:
    0
    Jos tarkkoja ollaan kaapelia siihen ei saa, kuten Hiisty vastasi, mutta juuri tuon infrapunan kautta voi siirtää, kuten taasen Canis lupus laittoi... Oli ihan pakko kuitata ;)

11. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    Mikä liittymä sulla on?

Minkä palveluntarjoajan sähköposti?

Noihin kun vastaat ni voidaan auttaa paremmin.

Yksikertaistettuna: tarviit toimivan yhteysosoitteen (joka riippuu operaattoristasi) työkalut->asetukset->yhteys->yhteysosoiteet->valinnat->uusi yhteysosoite.

kun tuo on kunnossa ja konfattu oikein tarvitaan oikeat sähköpostilaatikon asetukset (nämä taasen riippuvat postilaatikon tarjoajasta) viestit->valinnat->asetukset->sähköpostiviesti->postilaatikot->uusi postilaatikko

12. ImeiMan

Tykkäykset:
    0
    Liittymä on Soneran Company ja sähköposteja on vaikka mitä.... Hotmail, Elisan Kolumbus ja Soneran posti. Puhelimeen haluaisin sen Soneran postin lukumahdollisuuden....

13. Kermit

Tykkäykset:
    0
  14. ImeiMan

Tykkäykset:
    0
  15. Muoto

Tykkäykset:
    0
    Omat kokemukset 7650 on vähän olleet huonot. Puhelin on toiminnoiltaan ja käytettävyydeltään täydellinen mulle. Kuvien laatu riittää ihan hyvin mulle (omistan digikameran oikeeta kuvaamista varten) ja muisti riittää ihan hyvin (en tarvi mitään mp3 kokoelmia kännyyni). Mutta huonoja puolia sit taas löytyy omalla kohallani aika mukavasti. Sain puhelimen 2kk sitten. Kerkesin käyttämään puhelinta 2viikkoa ja sen jälkeen -> saksaan 4viikoksi korjaukseen (vanha firmware, eli muisti meni täyteen bugi). Sain sen saksasta muutama viikko sitten, kerkesin käyttämään puhelinta 2päivää ja taas -> saksaan. Nyt oli syynä muuten vaan tilttaaminen. Puhelin toimi ihan ok. Mutta yks kaunis aamu ei vaan suostunut enään käynnistymään.

Pikku hiljaa rupeen kallistumaan tuon SE P800:n kannalle... eli taitaa 7650 mennä myyntiin kun tulee saksasta...... :(

16. ImeiMan

Tykkäykset:
    0
  17. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    humm, jos oot sähköpostilla lähettämässä niin, tarkista sun postilaatikon asetuksista et onko "lähetä:heti" vai seuraavan yhteyden aikana.... jos jälkimmäinen niin koitappa ottaa yhteys sähköpostilaatikkoon...

edit: kauankos siel on lukenu toi "jonossa"? Kuinka iso kuva? lähteekö muut mailit normaalisti?

18. ImeiMan

Tykkäykset:
    0
    THANKS! Teihin voi näköjään aina luottaa :)

Edit: Eli toimii, käsin joutu käydä erikseen laittamassa "lähetä" sen jälkeen kun olin muuttanut asetukset "lähete heti"....Anyway, pääasia etä toimii :)

HUOM! Kuinka paljon muuten maksaa mailien lähetys? Käyttääkö laite silloin GPRS yhteyttä?

19. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Riippuu mitä yhteyttä käyttää, hinnoittelu menee ko palvelunmukaan. Esim GPRSllä siirrettävän datamäärän mukaan. jos GPRSllä megatavu maksaa alle 3e niin jo yhden kuvan mpystyy lähettää yhden SMS:n hinnallata tai huomattavasti halvemmalla. Tekstiä sitten jo 50Ktavuun mahtuu paljon.
    Riippu mitä olet määrittänyt ko mailiasetusten käyttämään internet yhteyteen, eli yleensä käytetään. Toinen vaihtoehto on GSMdata

20. Woang

Tykkäykset:
    0
    Nokian 7650:n kuvat koneelle.

Heti alkuun sorry kun oon ihan pihalla, miten saan siirettyä kuvat helpoiten pc:lle ja mielellään myös ohjelmia puhelimeen. En ole kovin hyvä säätämään mitään koneen asetuksia eli millä bluetooth:illa toimis varmasti ja helposti vai infra? Kiitokset avusta.

Jaa tämä viestiketju