1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7650 mennyttä?!?...

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Guest, 13/3/03.

1. Guest Vieras

Siis onks toi nokia 7650 menneen talven lumia? Siis ku ei siitä puhuta ei niin yhtään...Kui must tuntuu et se on parempi ku toi 3650??? Vai johtuuks se siit et mul o 7650 :)...

ps. Oon muuten toi entinen Bitmo, mil on toi erikoisuusominaisuus- aihe...

2. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei suinkaan ja psst, mä voin kuiskata sulle että 7650 on parempi kuin 3650! Mutta älä vaan kerro sitä muille, okei? ;)

3. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Laita tämä siguusi.

7650 oli Nokian eka kameraluuri ja esim. 3650 taitaa olla jo sen verran kehittyneempi, että ei ihme, että siitä kohutaan nyt.

4. N.F.E.

Tykkäykset:
    0
    Näyttäähän tuolla myyntiosastolla olevan 7kpl 7650:n myynti-ilmoituksia:)

En minä ainakaan näe enää 7650:ssa mitään parempaa verrattuna 3650:aan kun jokin aika sitten mietin että kumman ostaisin.
    3650 Rulezzz!!!

5. Abra Ham

Tykkäykset:
    0
    onhan siinä 7650:ssä se parempaa että liikemiehet voivat käyttää sitä, myös yleisillä paikoilla, sillä olisihan se noloa jos olisi joku ison yrityksen johtaja ja nappais taskustaan tollasen teinille suunnatun 3650:n! älkääkä suuttuko, sillä olen itsekin kesällä ostamassa 3650:stä, joka on OMINAISUUKSILTAAN HIEMAN parempi kuin 7650, mutta taas ulkonäkö on....no se on hirveä

6. N.F.E.

Tykkäykset:
    0
    Veikkaampa että tuo ulkonäköasiakin kääntyy toisinpäin kun saat 3650:n käteen:)

7. Abra Ham

Tykkäykset:
    0
    niinhän se voi olla mutta kyllä 7650 on enemmän "business"-look kuin 3650!(ainakin minun mielestäni)

8. Guest Vieras

(Vituttaa, mutta jotenkin on huokea olo) No, eihän tossa oo muuta ku ne muistikortit( Kadehtii) Huokaus...

9. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    3650 on kauheen näkönen ja varsinkin KAUHEE KÄYTTÄÄ. Kävin puhelinliikkeessä testaamassa ja jos koitat vaikka viestiä kirjottaa ni pitäs vissii laittaa pöyälle..kädet menee iha viturallee.

10. N.F.E.

Tykkäykset:
    0
    Niin miksi pöydälle??
    Taitaa olla sitten käsissä isoja eroja:)

11. Abra Ham

Tykkäykset:
    0
    en sitä tiedä mutta kun itse kun kokeilin tota luuria(kyllä, myös viestinkirjoittamista), niin minulla ei ollu mitään onkkelmaa siinä...mutta taitaa BLUR olla vain kade ku kattoo sigua ni sillähän on ericsson, niin kyllä muakii v*tuttas ;)

12. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ei toi oo ollenkaan vaikee kirjottaa kunhan opettelee paripäivää niin text kirjoitus käy kuin leikiten ja yhtä nopeesti ku ennenkin

13. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Ericssoniani en vaihtas pois mistää hinnast ainakaan Nokiaan. En vaan tykänny yhtään käyttää sitä ja jokaisella on omat mielipiteet.

14. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    et voi sanoa yhden kerran jälkeen että et tykännyt käyttää sitä sillä en minäkään tykännyt ennen kuin totuin siihen

sen siaan minä en ottais erkkiä enkä siemenssiä koska olen niin monet kerrat kavereitten kännyköitä koittanut ja joka malli on ollut yhtä huonosti minulle sopiva toisin kuin nokian käyttis

Jaa tämä viestiketju