1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7650 ja nettiyhteys gprs:llä

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Protek, 16/1/03.

1. Protek

Tykkäykset:
    0
    Minulla on Nokian 7650 kytkettynä A-linkin BT:llä tietokoneeseeni. Olen yrittänyt muodostaa nettiyhteyttä dna:n gprs:ään mutta tuloksetta. Käytössä on standardi BT-modeemi (Noksun softa ei anna asentaa muuta kuin IR-modeemin ajurin). Asetukset puhelimessa ja DUN:issa pitäisi olla ok. Yhteys lähteekin muodostumaan, mutta kun pitäisi kirjautua verkkoon, tulee virhe numero 734 (jotain PPP-asetuksista). Itse olen epäillyt, että puhelin yrittää ottaa yhteyttä väärään APN:ään, joita minulla on useampia asettuna. Saako Noksussa määriteltyä jotain APN:ää oletukseksi muuten kuin luomalla kokonaan uuden? Näkeekö APN:n CID:n jostain, että DUN:n soittosarjaan voi määritellä saman id:n? Voiko noissa PPP-asetuksissa olla kaikesta huolimatta jotain pielessä. Tällä hetkellä ne ovat samanlaiset kuin T39:lle tehdyssä DUN:ssa.

2. mv

Tykkäykset:
    0
    Oletko aivan varmasti laittanut puhelimesi asetukset oikein?

Eli puhelimessa Työkalut/Asetukset/Yhteys/GPRS

kohdassa 'Yhteysosoite' pitäisi lukea internet.

3. Protek

Tykkäykset:
    0
    Eipäs tosiaan tuolla ollutkaan oikein. Kiitos vinkistä! Pitääpä kokeilla tuolla.

4. Protek

Tykkäykset:
    0
    Yhteysosoitteen muuttaminen auttoi ja pääsen taas nettiin kiinni mutta...

Johtuneeko bluetoothista vai mistä, ettei selainikkunoita saa olla kerrallaan auki kuin yksi, muuten yhteyden joutuu muodostamaan uudestaan ja tiedossa on harmaita hiuksia. Sama tilanne on, jos ikkunassa on useampia frameja.

Jaa tämä viestiketju