1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7650 ja kellon aika

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mejole, 4/2/03.

1. mejole

Tykkäykset:
    0
    Mulla toisinaan kello jättää tunnin jälkeen, eli kello näyttää tuntia vähemmän kuin se todellisuudessa on.. Pikkusen harmittaa, kun myöhästyy kokouksista sen takia, ettei puhelin muistuta, kun kello on väärässä ajassa..

Onko muut huomanneet samaa vikaa ko. puhelimessa?

2. Kosto

Tykkäykset:
    0
    Minulla on esiintynyt sama ongelma pari kertaa. Automaattinen ajan päivitys -toiminnon ottaminen pois käytöstä estänee ongelman.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ja toisinaan samaa ongelmaa on aiheuttaneet jotkin lisäsoftat joissa epähuomiossa on määritellyt aikavyöhykkeen/kesäajan väärin.

4. dr650

Tykkäykset:
    0
    2-3 kertaa on sattunut, että kello on siirtynyt 6 tuntia pois ajasta *latauksen aikana. Syy on jäänyt selvittämättä. Uudella 4.39 softalla tuota ei ole kuitenkaan enää esiintynyt. Ilmeisesti kellonajan kohdalla siis on jotakin häikkää ainakin ollut. Samoin herätyskellon toiminnasta ovat jotkut valittaneet, itse en ole sitä käyttänyt.

- dr

5. Max Power

Tykkäykset:
    0
    Itselläni oli sama ongelma, mutta sitten huomasin, että kannettavan tietokoneeni kello oli väärässä. Puhelin ilmeisesti jotenkin päivitti kellonajan Ir-session aikana. Jos käytät puhelimen kanssa tietokonetta, tarkista, onko sen kello oikeassa...

6. Alrighty then

Tykkäykset:
    0
    Minulla worldclock pro aiheutti tuota ongelmaa (muistaakseni se heitti kotikaupungiksi lontoon ja samalla pari h:ta kelloa taaksepäin) Mutta kun kotikaupungin muutti kotimaiseksi, luuri kysyi siirretäänkö kelloa 2 tuntia eteenpäin..

7. dr650

Tykkäykset:
    0
    Tuo voi kyllä olla selitys ongelmaan. Pari kuvaa saatoin irdalla siirtää koneeseen, jossa kello väärässä. Ei kalenteria, synkronointia backupia ym. Ehkä nuo softat yrittävät olla vähän liian fiksuja.

- dr

8. mejole

Tykkäykset:
    0
    Joo eilen kyllä käytin läppäriä ja IR kuvien siirtoon.. Täytyypä testata tänään illalla josko sama toistuisi. Saatta tosiaan olla toi läppärin kellon aika syyllinen kellon ajan muuttumiseen.. Kiitos paljon avusta.. (syvä kumarrus)

9. hulabaloo

Tykkäykset:
    0
    Handy Clock aiheutti mulla tuota kun pidin sitä päällä.
    On kuulemma korjattu uudessa versiossa.

10. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    mullaki on kello muutaman kerran heittäny tunnin taaksepäin.
    ja silloinkin myöhästyin sen takia koulusta (ei järin mukavaa)[/u]

11. mejole

Tykkäykset:
    0
    Testasin eilen tuota IR yhteyden vaikutusta ja siitähän se johtui. Nyt läppärissä oikea aika, eikä ole enää ongelmia 7650:n kellon kanssa..

Kiitos avusta..

12. huippu

Tykkäykset:
    0
    9210 Comukassa olen törmännyt samaan ongelmaan. huollosta ilmoittivat että häviää kun on puhelinta käytetty jonkin aikaa. Ongelma tuli siis vain uutena. Tosin 7650:sta ekan kerran nyt kuulen tuon Ominaisuuden

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mun kommussa 9210 ei kello ole pysynyt oikeassa ajassa koko olemassaolonsa aikana.Nyt on neljännen kerran huollossa ja tehtaalta on tulossa uusi tilalle.aika mystinen juttu,mutta eivät ole huollossakaan löytäneet syytä.

14. Kermit

Tykkäykset:
    0
    Tuosta ajan päivittymisestä tietokoneelta mainitaan jopa ohjekirjassa (tosin eihän sitä kukaan lue:))

15. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Itse en ole moista ongelmaa huomannu. Tosin on kyllä pc:nkin kello suht oikeassa ajassa ; )

Jaa tämä viestiketju