1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7650 ja HDC-5 HF

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mejole, 5/2/03.

1. mejole

Tykkäykset:
    0
    Huomasin mukavan "ominaisuuden" ko. yhdistelmässä. Mulla on HF yhdistettynä puhelimeen ja kaveri soitti mulle. En ehtinyt vastaamaan, jolloin puhelimen näytölle jäi "yksi puhelu tullut" teksti. Kun kaveri soitti uudestaan ja yritin vastata puheluun HF:n napilla, ei linja avautunutkaan, vaan minun piti kaivaa puhelin taskusta ja vastata siihen painamalla puhelimen "vastaa" painiketta.. Normaalisti tuo HF:n painike toimii moitteetta..

Onko muut huomanneet samaa ominaisuutta HF kanssa?

2. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Itselläni ollut muutama kerta ongelma, että puhelu ei ole auennut hf:n napista, mutta olen ajatellut vian olevan hf:ssä/napissa.. olisiko nyt kuitenkin sitten puhelimen suunnassa vika kuitenkin?

..ps.. ei kukaan ole sattunut näkemään mun HDC5:Sta, ollu kateissa ny vuorokauden..

3. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Jelppikääpäs nyt joku, jolla on HDC-5 ja 7650. Itselläni on 4.39 softa ja tänään autoillessani huomasin, että kun yritän vastausnapilla soittää äänikomennon kautta, niin puhelin ei hälynä nappikuulokkeeseen minkäänlaista piippausta siitä, milloinka pitäisi se nimi sanoa.. Muistelisin, että ainakin vanhalla 3.12 softalla nappikuulokkeesta kuului se piipitys milloinka se äänitunnisteen nimi pitäisi sanoa..

Edit | . No eipä vikaa tarvinnut kaukaa hakea. Kyse oli vain siitä, että varoitusäänet oli laitettu pois päältä.

Jaa tämä viestiketju