Nokia 7610

THL

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Re: 7610 arvosteluja (kuvien kera, kieli kiina)

sovelias sanoi:
THL sanoi:
paremman kameran. toisaalta n-gage on tähän asti ainoa series60 känny jolla on "oikea" mp3-toisto..
Muistaakseni SX1:ssa on myös soitin.
en tykännyt sx1:n numeronäppäinten sijoittelusta.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Nokian kamera

Omakohtaisena kokemuksena voin sanoa että puhelimen 1 meganen kammu on toimiva, ottaen huomioon että puhelimet ovat puhelimia, eivät kameroita. Parhaimmalla laadulla kuva on hyvälaatuinen ja tarkka, ei ainakaan minun silmään pistänyt pahalla. Valitettavasti mitään esimerkkiotoksia ei valitettavasti ole, mutta jos vielä koneelta löytyy niin kyllä niitä tänne tulee.

Edit: Noita kuvia ei kyllä enää säästelty, kovalevykelkat meni kiertoon heti testauksen jälkeen.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Justhan minä tuonne niitä kuvia nakkasin. Tsekkaa aiemmat viestit niin löytyy. Apinafiltteri puhelimessa ei tosin toimi, ja nuo kuvat on otettu aika huonossa valossa, ts. iltapäivällä 7:n aikaan.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
traktori sanoi:
User Manual HUOM tämä on 1MB PDF tiedosto, saattaa kestää hetken latautua!
Tuota manuaalia nopeasti vilkaisin, ja siellä ei ollut mitään mainintaa onko Pop-Port stereo vai mono, eikä myöskään missään äänien kohdalla mainittu tuosta. Eli ei vieläkään varmuutta tästä kiistasta!

Itse asiassa Multimedia-osiosta ei löytynyt mitään mainintaa MP3:sta, RealPlayerikään ei manuaalin mukaan tue mp3-tiedostomuotoa! No Nokian 7610-sivut kyllä edelleenkin sanovat laitteen tukevan mp3:a, joten taitaa olla vielä vähän turhan paljon virheitä tuossa 6600:n manuaalista tehdyssä copy-pastessa!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
traktori sanoi:
Tuota manuaalia nopeasti vilkaisin, ja siellä ei ollut mitään mainintaa onko Pop-Port stereo vai mono, eikä myöskään missään äänien kohdalla mainittu tuosta. Eli ei vieläkään varmuutta tästä kiistasta!

Itse asiassa Multimedia-osiosta ei löytynyt mitään mainintaa MP3:sta, RealPlayerikään ei manuaalin mukaan tue mp3-tiedostomuotoa! No Nokian 7610-sivut kyllä edelleenkin sanovat laitteen tukevan mp3:a, joten taitaa olla vielä vähän turhan paljon virheitä tuossa 6600:n manuaalista tehdyssä copy-pastessa!
Niinkuin paitsi user manualissa joka sivulla lukee ja muutenkin pitäisi olla selvää, kyseessä on FCClle tehty luonnos joka voi tosiaan olla suoraan 6600sta tehty copy-paste, eli ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä tuon perusteella..

Tässä vielä yksi Howardchuista löydetty kännyn kameralla otettu kuva, joka ainakin omasta mielestäni antaa positiivisen kuvan laadusta.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Stereosta vielä

Eräs huomio puhuu kyllä ikävästi stereo-äänentoistoa vastaan; oletteko katsoneet Nokia.comista 7610-lisälaitteet -kohtaa? Toisin kuin esimerkiksi 6230n (joka on selkeästi musiikkisoitin-puhelin) vastaavassa, tuolla ei ole lainkaan listattu stereo-kuulokkeita..

Tietenkin olisi naurettavaa mainostaa 7610n musiikkisoitinta jos stereoäänentoisto ei ole mahdollista..

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
traktori sanoi:
- Mono-kuulokkeet vain toimii.
- Mp3 löytyy ja saa soittoääneksi.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Tuskin siis kovin luotettava?

Paitsi tietenkin jos sinulla on ko. puhelin, minkä voisit osoittaa vaikkapa ottamalla sillä muutamia hienoja kuvia.

Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
Nexus 6
mula sanoi:
Vapaalla.org kertoo että 7610:ssä ei olisi mahdollista saada mp3:sia soittoääniksi.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Hymypoika sanoi:
X sanoi:
juhilus sanoi:
rasse sanoi:
Olen yrittänyt etsiä netistä 7610:llä otettuja kuvia, mutta ei ole löytynyt. Olisiko tietoo mistä kuvia löytyisi?
Kiitokset jo etukäteen!!
Tässä pari 7610:lla Pathway to glory pelin pressihässäkästä otettua kuvaa.
Eipä kovin kummoisia ole. VGA-kamerallakin näyttäisi tulevan parempia kuvia...
No kerroppa milläs VGA kameralla tulee parempia kuvia?
?

X

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Hymypoika sanoi:
X sanoi:
juhilus sanoi:
rasse sanoi:
Olen yrittänyt etsiä netistä 7610:llä otettuja kuvia, mutta ei ole löytynyt. Olisiko tietoo mistä kuvia löytyisi?
Kiitokset jo etukäteen!!
Tässä pari 7610:lla Pathway to glory pelin pressihässäkästä otettua kuvaa.
Eipä kovin kummoisia ole. VGA-kamerallakin näyttäisi tulevan parempia kuvia...
No kerroppa milläs VGA kameralla tulee parempia kuvia?
7600 ? Noissa on kyllä käsi heilunut pahasti tai jotain, ei noi muuten noin suttusia voi olla... Mutta en kyllä muutenkaan varmaan osta 7600, on aika ruma ainakin minun mielestä. Ominaisuudet on kyllä ihan hyvät.

THL

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
mula sanoi:
Weeros sanoi:
mula sanoi:
Lähde?
minä itse :)
nokia.de:n mukaan siinä on stereo.. lukaiskaa sivua taaksepäin niin siellä on yks linkki toiselle foorumille, jossa sen forumin jäsen on kysellyt tästä asiasta nokia.de:ltä. vastaus stereo mukanaoloon on myönteinen.

amdnow

Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2016/2017
Supermoderaattori
Palaute - 100%
149   0   0
Reaktiopisteet
14815
Puhelinmalli
Fiskarssin 10
EI ole stereo!

Top Bottom