1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7600 ei verkkoa ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kaky, 7/11/04.

1. kaky

Tykkäykset:
    0
    Tyttärelle tuollaisen ostin kun niin kinusi. Nyt 3 pv on ollut käytössä ja putoaa pois verkosta. Ei auta virrankatkaisu tai akun poisto ja simmin irroittelu verkkoa ei löydy. Voiko muuta tehdä kuin kiikuttaa takaisin myyjälle.
    KK

2. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Liitymätyyppi voisi auttaa... samoin kuin asuinseutu. Ja sen olisi voinut yhtä hyvin laittaa tuonne.

3. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Onko dual mode -verkkotila päällä ja olette 3g-alueella? Onko antenni-ikonin tilalla yhdistetty 3 ja G -häkkyrä? Jos on, niin vaihda gsm only.

4. kaky

Tykkäykset:
    0
    gsm:n valinta auttoi=>Kiitokset!

Oli todellakin dual päällä (on ilmeisesti oletuksena). Näyttää pysyvän nyt verkossa kiltisti. Suurkiitokset!
    KK

5. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Softapäivitys auttaa myös jos laitteessa on joku ikivanha kolmosella alkavalla softaversio. Nelosella alkavat uudemmat toimivat "dualmodessa" ihan normaalisti vaikka UMTS-verkkoa ei olisi lähimaillakaan.

Näin ainakin omalla kohdalla.

6. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Eikös ongelma ole nimenomaan silloin kun UMTS-verkko on lähimailla? Minä olen ainakin ymmärtänyt että tuo probleema syntyy kun kone yritää UMTS verkkoon ilman USIM:iä?

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Saattaa hyvinkin olla. Minulla ei laitteen sielunelämästä ole niin tarkkaa tietoa. Softapäivityksella tuokin korjaantuu. (Puhelimen pitää osata dualmodessakin käyttää vain GSM-verkkoa jos jostain syystä UMTS-verkko hylkää pyynnön).

Muistelen itse käyttäneeni 7600-mallia dualmodessa UMTS-verkon alueella tavallisella SIMmillä ilman ongelmia...asiaan voi tietysti vaikuttaa monikin muuttuja.

8. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Näin varmaan on, koska omassani on vielä kolmosella alkava softaversio.

Jaa tämä viestiketju