1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7390 muistikorttiongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja merzy77, 18/2/07.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Ostin eilen Nokia 7390-puhelimen. Mustikortti laitettiin ihan asiallisesti puhelimeen ohjeiden mukaan.
    Nyt sitä ei kuitenkaan löydy tietokonella, eikä puhelimesta.

Missähän mahtaa olla vika?
    Jos jollain on hyvä ihje miten muistikortin tiedot saa näkyviin olisin erittäin kiitollinen tiedosta, sillä muutoin on matka puhelinliikkeeseen huomenna selvittämään onelmaa.

2. monrulen

monrulen

Tykkäykset:
    0
    Taitaa olla muistikortissa vika. Oletko kokeillut muilla muistikorteilla?

3. mae

Tykkäykset:
    0
    Kuuluuko merzyn puhelimessa kohinaa, vaimo valitteli että kuuluu melko voimakas ylimääräinen kohina kun soittaa, esim. sen tuut-tuut äänen taustalla, ja minäkin kyllä totesin että näin on. Täytyy viedä huoltoon jahka saa aikaiseksi.

4. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Mulla kuuluu hiukan semmosta napsetta joskus. Kohinasta en tiiä.

Kävin muuten siinä liikkeessä mistä ostin puhelimen näyttämässä muistikorttia ja sanoivat sen olevan pimeän.. Ottivat ja lähettivät jonnekin ja mulle pitäs tulla 2 viikon kuluttua uus kortti liikkeestä noudettavaksi.

5. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Soitin tänään myyjäliikkeeseen, kun ei muistikortista ole kuulunut mitään. Eivät osanneet suoralta kädeltä sanoa missä viipyy. Aikoivat soittaa minulle tänään.
    Kortti on ollut huollossa/uusinnassa jo melkein 4 viikkoa.

6. tyttoenen

Tykkäykset:
    0
    saitteko kohinan pois puhelimesta huollossa? itse asiasta kärsinyt kohta 1,5vuotta, olis viimesiä aikoja viedä hultoon, jos sille jotain olisi tehtävissä. kiitos, jos viitsit tähän vastata:)

7. Rommirusina

Rommirusina

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Emännällä kyseinen luuri oli käytössä monta kuukautta, eikä ikinä mitään suhinaa yms muuta ääntä puhelun taustalla kuulunut. Joten kyllä teillä jotain häikkää luureissanne on.

Jaa tämä viestiketju