1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7390 Black Chrome l'Amour - Mission Impossible?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Bluebell, 2/1/09.

1. Bluebell

Tykkäykset:
    0
    Tämä maa kun on täynnä luuria joka lähtöön eikä vähiten ystäviämme nokialaisia, niin enpä olisi uskonut että yhden puhelimen metsästys voi osoittautua näin mahdottoman hankalaksi, kuin nyt on käynyt ilmi. Olen nimittäin tuskissani jäljittänyt Nokia 7390 Black Chrome l'amour:ia enkä oikein ymmärrä, montako kappaletta tätä ilmeisesti jonkinsortin special editionia(ko?) oikein on valmistettu, kun ei niitä mitenkään markkinoilta irtoa (siis käytettynä edes, 7390:n valmistushan on jo lopetettu). Siis nimenomaan musta-kromi -väriä, ei pronssi-mustaa, joita on kyllä tarjolla. Olen kääntänyt internetin nurin ja onnistunut saamaan käsiini yhden kappaleen, joka valitettavasti on vähän turhan kovin ottein käsitelty aikanaan... ja that's it. Uskomatonta. My bad, että heräsin asiaan niin myöhään, että nyt voin vain jälkikäteen kaipaillen lukea myynti-ilmoituksia vielä aiemmin tältä vuodelta, joissa on ollut uudenveroisia musta-kromeja myynnissä... *syvä huokaus*

Mistä ihmeestä saisin tietää, montako näitä on ylipäätään valmistettu ja kuinka toivotonta tässä nyt olen tavoittelemassa? En mitenkään jaksa ymmärtää, että jotain NOKIAN puhelinta voi olla näin mahdotonta löytää!

Auttakaa...?!? :eek:

2. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
  3. Bluebell

Tykkäykset:
    0
    Wau!

Hui, apua, tämähän on nerojen foorumi, apua löytyy viidessä minuutissa, kun itse olen tuskaillut kuukausikaupalla...!! :D Olen siis kyllä Britannian eBayssä seikkaillut mutta enpä ollut Saksan... Tuossa antamassasi linkissä on vain se harmillinen puoli, että "Versand nach Deutschland & Österreich", mikä ei siis tänne Pohjolaan minua paljon lohduta... mutta kiitos vinkistä, menenpä katsomaan tuolta muiden yksilöiden kohdalta ehtoja.

Jos joku viisas osaa kertoa, miksi noita musta-kromeja on Suomesta niin hirveän vaikea löytää, niin kuulen siis mielelläni. :p

4. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    myyjä kuitenkin ilmoittaa postituskulut:
    Restlliche EU Länder 15,00 € +1,20€ / KG

Eli muihin EU-maihin tuo hinta, kysymällähän tuo varmistuu ja näytti olevan sieltä edullisimmasta päästä tuo luuri. ja yli kymmenen kappaletta tuolla on noita myynnissä =)

5. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Oliskohan syynä se että L'amour sarja oli suunnattu pääsääntöisesti naisille ja täten useimmat ostajat valitsivat mielummin pinkin värin, se kun on tunnetusti hieman ihqmpi.

6. Bluebell

Tykkäykset:
    0

No perhana, niinpäs onkin! Puusilmä minä... Suurkiitos, tämä lähti surffaamaan vaihtoehtoja!! :D

7. Bluebell

Tykkäykset:
    0

Suomessa myydyistä malleista minusta mainostettiin virallisesti kaikkialla vain kahta värivaihtoehtoa, pinkkiä (Pink) ja pronssi-mustaa (Bronze Black), ei musta-kromia (Black Chrome), joka sitten ilmestyi kummasti sananmukaisesti "mustana hevosena" puun takaa...

Ja sitä paitsi, ei sovi yleistää, sillä minäkin olen nainen, ja vaikka minulla onkin jo tuo pinkki versio ja sitten se kulunut musta-kromi, niin tuo musta-kromi on minusta paljon tyylikkäämpi - aikuisen naisen, ei teinitytön, makuun ;) ...mutta kaikkihan on niin makuasioita, ei suinkaan vain sukupuolesta kiinni.

8. Rommirusina

Rommirusina

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Itse tuollaisen Mustakromi värisen juuri tuossa joku aika sitten myin pois, ja puhelin oli muuten tyylikäs, mutta ehkä järkyttävin sormenjälkimagneetti mitä maailma päällä kantaa =)

9. playmaitokaakao

Tykkäykset:
    0
    on kyllä kieltämättä ehkä yks hienoimmista läppäpuhelimista mitä on valmistettu :)

10. Bluebell

Tykkäykset:
    0
    Kiitos!

Suurkiitosta avusta, asia on nyt mitä ilmeisimmin ratkennut onnellisesti ja kunhan saan uuden, ihanan luurini (*kop kop*) niin neljä vanhaa luuriani lähtee kiertoon pois "kuleksimasta". Tässä se taas nähtiin, että monta päätä keksii vaan kummasti enemmän kuin yksi... Kiitos siis ja hyvää uutta vuotta! =)

Jaa tämä viestiketju