1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7380 akun vaihtaminen

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja vpt, 20/10/08.

1. vpt

Tykkäykset:
    0
    Pystyykö akun itse vaihtamaan ja millaisilla työkaluilla puhelimen saa auki?

2. samumanu Vieras

Ei pysty itse vaihtamaan ellei ole kokemusta, työkaluja tahi purkuohjetta. Ei oo kaikkein helpoin homma ja saakohan akkua mistään helpolla..

3. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1874
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    akun pystyy vaihtamaan siinä missä muissakin luureissa, tosin ihan tarkkaan en muista miten toi avattiin mutta ruuveja siinä ei ole, eli se on semmoisilla klipseillä vaan kiinni. taisin iten vaan jollain ohuella meisselillä sen avata aikoinaan.ja noita akkujakin sai ostettua jostain nettikaupasta nimee en muista.

4. vpt

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia vastauksista!

Akku on jo hankittu ja täytyisi vielä saada laitettua paikoilleen. Voisitko tarkentaa mistä kohtaa messelillä pitää vääntää saadakseen kuoren auki?

5. kimmo Vieras

Paree pitää ne meisselit pois sieltä välistä..jälkiä jää kuitenkin aina. Kokeile plektraa/luottokortin kulmaa, yms. jos ei oikeita työkaluja ole. Videolta näet miten toimit.
    Tässä räjäytyskuva, jos pitää akun vaihdon jälkeen vielä saada palikat kokoon. :)

6. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1874
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    joo, eli kannattaa jättää suosiolla meisseli pois :) ja kokeille jollain muovisella ne avata niinkuin kimmo tuossa sanoi, tällä mun puhelimella ei sillon ollut niin väliä,että pienet skraadut ei haitannut.

7. vpt

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia neuvoista! Puhelimen akku on nyt vaihdettu.

Jaa tämä viestiketju