1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7370:sa virus?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jeremiah, 14/9/06.

1. Jeremiah

Tykkäykset:
    0
    Kirjoittelin sit frendin kans viestei. Hän sendi mulle muutamia MMS-viestei kunnes ongelmat alkoivat. Aluks viestivalikossa ei näkynnyt enään viestei vaan tyhjiä kohtia. Nyt galleria ei aukea kunnolla ollenkaan. Samaa tekee sovellukset valikko. Tän jälkeen ku koitan kirjoittaa tekstiviestiä tai valita luettelosta nimeä luuri jämähtää. Ainoa mikä auttaa on akun repiminen irti ja välil powerista. Nyt tarttis jelppiä pikasee. Danke.

2. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    Softapäivitys, tai vähintään oletusasetusten palautus. Ja otsikkoon, viruksia ei taida näille ei älypuhelimille vielä olla:)

3. Jeremiah

Tykkäykset:
    0
    Kokeilin jos default settingsei mutta ei mitään apua. Olen myös repinnyt akun irti toviksi jne... Ei apua. Kovasti kyl viruksen oloista käytöstä. Eikai käyttis nyt noin vaan laukea ja ala bugimaan luurissa?

4. peuhka66

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    0503141592
    Todennäköisesti niissä saamissasi MMS-viesteissä oli joko liian iso tiedosto tai sitten tiedosto formaatti jota sinun puhelin ei tue. koeta poistaa MMS viestit.

5. Jeremiah

Tykkäykset:
    0
    Hittolainen poistin jo kaikki kuvat ja viestit luurista pc-suiten avulla mut ei apua. Akku tyhjenee nykyään järkyttävällä vauhilla... ja erikoinen ku vaikka olen poistannut kaikki viestit saapuneet kansiosta niin silti se näyttää et siel ois 1,0k:n verran viestei. Normisti ku se kyl menee aivan 0,0 jos sen täysin tyhjentää. Hitto pitänee mennä vaan kiltisti powermillin poikien luokse.

Jaa tämä viestiketju