1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7250i:n wap/xhtml selain

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja petu1, 10/7/03.

1. petu1

Tykkäykset:
    0
    Hei!

Olen koittanut tehdä mobiilisivuja xhtml:llä ja törmännyt ongelmaan nokia 7250i:n selaimen kanssa. Eli siis minulla on formi jonka aktiona on post (olen kokeillut myös getiä) sitten on kaksi option valikkoa ja submit jonka method=post. Ongelma on kun menen submit laatikon päälle ja suoritan sen niin puhelin sanoo että "tuntematon tiedosto muoto". Olen tarkistanut w3c:n validaattorin avulla xhtml:n oikeellisuuden ja enää ainut askarruttava asia on se että tukeeko nokia 7250i:n selain post dataa? Manuaaleista enkä nokian sivuiltakaan löytänyt tietoja selaimesta.

sivujen osoite on http://pietila.info/mobiili/

2. tane

Tykkäykset:
    0
    Jos se on se välimatkalaskuri, niin vika on varmaan formin action-määreessä, laita siihen tyhjän paikalle 'valimatka.php' ja kokeile uudelleen.

3. petu1

Tykkäykset:
    0
    välimatkalaskuristahan kyse oli ja vika oli siinä että minulla oli koodissa action="<?php $PHP_SELF ?> jonka vaihdoin muotoon action="<?php print $PHP_SELF ?>.

Kyllä tällainen virhe olisi pitänyt huomata mutta kiitos kuitenkin avusta.

Jaa tämä viestiketju