1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7250i + DKU-5 + WinXP = AAAARGH!!!!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja GriZzLy, 5/3/04.

1. GriZzLy

Tykkäykset:
    0
    Rakkahaat bittinikkarit, puhelintietäjät, tai muuten vaan kaikki minua fiksuimpia (ei vaadi paljon =P)

Ostin taannoin Nokia 7250i puhelimen. Ja tietysti siihen piti saada datakaapeli, eli DKU-5 usb tuli hankittua.
    Ja ohjelmana pitäisi olla PC Suite 5.16, jos olen ymmärtänyt oikein.

Noh, anyway, ei nyt tunnu vaan onnistuvan se asentaminen mitenkään?
    Kokeilin asentaa kaapelin ajureita, sitten vasta pc suite, mutta ei, puhelinta ei löydy. Sitten välillä huutaa että usb-ajureita ei pysty asentamaan, eikä puhelinta löydy.

Onko jollain tietoa miten tämän asennuksen tulee suorittaa silleen, että pääsisin käyttämään näitä hyödyllisiä juttuja...
    Kummallisen vaikealta tämä tuntuu. Ja miksi IHMEESSÄ nokia ei voi tehdä yksi pc suite, joka toimisi kaikille puhelimille?

Olisin erittäin kiitollinen avusta, koska olen luultavasti maailmanmestari puhelimien/tietojen hukkaamisessa, ja pitäis mahdollisimman nopeasti saada siirrettyä aivoni puhelimesta tietokoneeseen.

2. spadge

Tykkäykset:
    1
    Näillä ohjeilla ite olen saanut toimimaan ainakin xp:ssä...
    Toimiiko usb-portit ylipäätään ?

3. GriZzLy

Tykkäykset:
    0
    Juu, toimii.

Mutta toinen ongelma on, että kun kytken kaapelin puhelimen pop-porttiin, niin puhelimen näyttöön tulee teksti "puhelin ei tue tätä lisälaitetta"...Mitä ihmettä se nyt on tarkoittavinaan...?

4. spadge

Tykkäykset:
    1
    hmm?
    Oiskos puhelin softa-päivitystä vaille? en osaa enempää auttaa...

5. GriZzLy

Tykkäykset:
    0
    Onhan se tietysti mahdollista, mutta ostin sen tässä ihan viime viikkona, etten oikein jaksais uskoa että softaa pitäis saada päivitettyä.
    Ja eiköhän se alkuperäinen kaapeli pitäisi toimia ilman mitään päivityksiä?
    Onko tietoa?

Edit:
    Onko kenelläkään muuten tietoa miten saa esille puhelimien softaversio, ja mikä olisi uusin, jos nyt sattuisi niin, että nämä ongelmat todellakin johtuisivat wanhasta softasta. Jossain luin että joku jolla oli samanlainen onglma sai sen ratkaistua päivityksellä.

Edit2':löytyi ne softat kun vähän enemmänkin hain, eli nyt on 3.22 ja uusin on ilmeisesti 4.22, eli varmasti päivitys vois auttaa...ehkä...

Jaa tämä viestiketju