1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7210 viasta."SIM KORTTI HYLÄTTY" ?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Ghetto_Blaster, 12/2/03.

1. Ghetto_Blaster

Tykkäykset:
    0
    TERVE
    Tässä tulin ulkoilemasta eli kävelyltä talvisesta pakkasesta ja huomasin pahaksi onnekseni että 7210 sanoi taas SIM KORTTI HYLÄTTY?
    Minulle on kerran tapahtanut sama kylmässä autossa.
    Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Tai sellaista ongelmaa että 7210 sammuu itsekseen ja kun käynnistää uudelleen niin näyttää että akkuakin on ja toimii, mutta vähän ajan päästä taas sammuu.
    Kenelläkään tietoa näistä ongelmista?

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    tuosta sim-kortista...
    ongelmaa on esiintynyt mulla kans melkosen paljon aikaisemminkin. myös foorumilla on kaiketti ollut puhetta tuosta (niinkuin muutenkin 7210:n vioista, heh :))

3. bmw

Tykkäykset:
    0
    7210

broidilla on tuo puhelin ja just samoja vikoja on esiintynyt.

juuri nytkin luuri on korjauksessa.

Aikoo vaihtaa sen 3650:aan, 7210 on täys floppi. Taisivat tunkea sen markkinoille keskeneräisenä.

4. Sami

Tykkäykset:
    1
    Kerran on tuo kyseinen ilmoitus tullut minullekin.

5. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Tuohan johtuu siitä ettei se akku toimi kylmässä.

6. Sami

Tykkäykset:
    1
    Huollossa arvelivat, että puhelimessa täytyy olla joku kontaktihäiriö, jos pikkupakkasella takin taskussa sammuilee. Tämä SIM-kortti hylätty-ilmoituskin tuli eilen kävelylenkiltä tullessa, ulkona pakkasta -1 C.

7. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itellä ei oo tullu mitään vikoja oikeastaan koko puhelimeen (mä oon tas vissiin maailman "onnellisin" ihminen ku mulle ei tuu mitään) ja ei todellakaan mun mielestä oo floppi

ite oon ollu myös kylmässä (20-28astetta) ku oltiin viikko laskettelemassa ja kokoajan oli kylmää ja kännykkä joka päivä noin 8h takin taskussa ulkona...ei mitään vikaa mun 3330:kin hidastus ennen enemmän kuin tämä softa pyöri ihan samaa vauhtia enkä mitään vikaa huomannut

8. Kipe

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli 5210:ssa samaa vikaa, mutta kortin uusin ja hyvin alko pelaamaan...

9. Pyhimys

Tykkäykset:
    0
    Vanha ketju, mutta kaipaan ongelmaan edelleen apua.

Eli miten tuosta "SIM-kortti hylätty" -vaivasta oikein pääsisi eroon. Muuten tämä 7210 pelittää ilman pahempia puutteita, mutta kerran päivässä ilmestyvä kyseisenlainen vikailmo on vähän liikaa - varsinkin kun sitä ei huomaa ja puhelin saattaa olla "tavoittamattomissa" vaikka kuinka kauan!

10. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ja huollossa on käyty? se meinaan saattaa auttaa

11. Hawkie

Tykkäykset:
    0
    Kun käytin 7210:ni huollossa, sanoivat että vanhan mallinen SIM-kortti saattaa aiheuttaa tuollaista. En osaa vielä sanoa auttoiko se, kun kortin vaihdosta on niin vähän aikaa ja kylmiä ilmoja ei ole onneksi ollut viime aikoina.

12. Pyhimys

Tykkäykset:
    0
    Huollossa en ole käyttänyt noin puoleen vuoteen, joten puhelimesta löytyy version 4.18 softa. Täytyy harkita 7210:n uusimman 4.74 päivityksen hommaamista, vaikka epäilenkin sen tarjoavan apua...

Omistan (Soneran) uudentyyppisen SIM-kortin, joka tuli hommattua jokunen aika sitten, koska Panasonic ei suostunut pelittämään ilman sitä.

Minun tapauksessani tuo "SIM-kortin rekisteröinti epäonnistui" -viesti ei todellakaan ole riippuvainen vallitsevista olosuhteista, kuten esim. lämpötilasta! Juuri äsken puhelin heitti yht'äkkiä ko. ilmoituksen ollessaan viereisellä pöydällä!

13. gupla

Tykkäykset:
    0
    Todennäköisesti apu löytyy vasta tehdas-/keskushuollosta(hub), pelkkä softaus tuskin auttaa(... ja luulen ettei T3-huoltokaan tuota kuntoon taida pystyä laittamaan). Etenkin jos viet sitä huoltoon johonkin jossa on T1 "Club Nokia Service Point" niin todennäköisesti tarjoavat tuota sw:tä ja jotain kontaktien putsausta, mutta kannattaa kerralla laittaa se pidemmälle vähän pidemmäksi aikaa, niin ei tarvi jatkuvasti laukata huollattamassa.

Turun huolloista en osaa mennä sanomaan, kun nuo Nokian sivuilta löytyvät huollot pitävät "melkein" paikkansa, mutta ainakin Anglo-Serviceltä ja Digimanilta nuo hubit löytyvät.

14. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei tarvi olla hub tason huolto vaan T3 kelpaa vallan mainiosti, tekevät samat hommat. Itse henkilökohtaisesti saisin tuon vian korjattu n.99% varmuudella ja hankalasta hommasta ei oo kysymys. Softapäivitys ei auta joten ihan pikku huollossa eivät voi sille mitään tehä mikä auttais.

15. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minulle on tapahtunut tuo sim-kortti hylätty jutska pelkästään kesällä :). Talvella luuri toimi todella hyvin.

16. gupla

Tykkäykset:
    0
    Tiedän että tuosta löytyy monta mielipidettä, mutta jos "varmanpäälle", niin....

17. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mielipiteitähän on kyllä monia. Mä en kerro mielipidettäni vaan faktan.

18. gupla

Tykkäykset:
    0
    Muotoilin ilmeisesti lauseen epäselvästi. Mielipiteeni perustuu ko. vian poistumiseen korjauksissa pysyvästi kokemukseni mukaan.
    Mutta mitä tuota kinaamaan. Pyhimys vienee laitteen huoltoon ja raportoi sitten tänne mitä ja missä korjattiin ja auttoiko.

19. anomanees

Tykkäykset:
    0
    Ikävä kyllä jos näyttöön tulee ilmoitus: SIM-kortti hylätty, kortti on roskiskamaa. Uusi kortti maksaa kai 7-8 euroa.

20. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    uusi kortti ei maksa mitään

voit perustella operaattorille jo sillä, että uusimmat luurit eivät tue vanhempia kortteja. eivät ne sitä siellä tiedä kuinka vanhan kortin ne on antanu ;)

Jaa tämä viestiketju