1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7210 ja reistaileva kuuluvuus

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja LittleCapricorn, 5/9/03.

1. LittleCapricorn

LittleCapricorn

Tykkäykset:
    0
    Moi!

Mulla on vähän ongelmia nokiani kanssa. Puhelimen kuuluvuus nykyään toimii milloin tahtoo. Esim. Tämä päivä:

Menin kouluun 8.15 jolloin kaikki ok
    Vilkaisin kännyä 8.43 ja tyhjää näyttää
    oppitunti päättyi 9.15, jolloin pyysin ystävääni soittamaan puhelimeeni. Hän soitti, puhelin ei edes hälyytänyt vaan meni suoraan vastaajaan.
    kokeen jälkeen päätin minä vuorostani soittaa ystäväni puhelimeen. Jonkin aikaa puhelin yritti yhteyttä, mutta ilmoitti ettei verkkoon saada yhteyttä. Heti tämän jälkeen palkit oli täynnä ja kaikki ok, mutta sitä iloa ei kestänyt kauan... klo 9.20 näytti taas nollaa! 9.25 käynnistin kännyn uudelleen ja loppu koulupäivä sujui ongelmitta.
    Kotimatkalla vahtasin kapulaani erittäin tiiviisti, että mitä tapahtuu. Kuljen kahdella eri junalla kotiin, pasilassa vaihdan junia. Ekassa junassa ei mitään ongelmaa, mutta toisen junan pysähtyessä Huopalahden asemalle klo 12.55 kuuluvuus valahti nollille. Palkit myös pysyivät poissa kunnes pääsin kotiin klo 13.06. tätä tyhjyyttä kesti siis n.10 minsaa! Että semmosta...

Nyt varmaan joku ajattelee vian olevan SIM-kortissa? No, ei taida olla. Eilen illalla kotona syödessäni kuuluvuus halusi kadota ja tällöin kello oli 17.45. Mä sammutin koneen, avasin takakannen ja puhalsin pölyt pois ja varmistin että kortti on tukevasti kiinni.

Joten kaiken kaikkiaan mä en oikeen tiedä että onko vika puhelimessa vai liittymässä. Epäilen kyllä puhelinta, kaverillani kun oli tänään koulussa kuuluvuus huipussaan. Täytyy varmaan soittaa Soneran tekniseen ASPAan ja kysyä neuvoa. Tää on aika harmittavaa, koska mun puhelin on aika uusi, ostettu tammikuussa. Onneksi on takuu voimassa:)
    Edit: Sama rumba jatkuu 14.31 :-\

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Huoltoon kannattaisi mennä tuon kanssa.

Jaa tämä viestiketju