1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 7210 ja GPRS kysymys

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Rewes, 12/10/02.

1. Rewes

Rewes

Tykkäykset:
    0
    1) Mistä saa uusia taustakuvia/ohjelmia/pelejä ladattua?
    2) Minkä takia GPRS- yhteyden muodostaminen kestää n 5sec, eikö yhteyden pitäisi avautua samantien (ei kokemusta GPRS:stä)?
    3) Onko kenelläkään tietoa siitä, että onko N7210:lle tehty JAVAlla POP3 e-mail- ohjelmaa?

Kiitos avusta jo etukäteen

2. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    1) Ainakin Club Nokiasta sekä Software Forumilta (olivat mulla valmiina puhelimessa kirjanmerkkeinä)

2) Pitäähän se yhteys ensin muodostaa kun ei se oo koko ajan päällä (ellet sitä sellaiseksi aseta)

3) En oo ainakaan itse törmännyt moiseen, vaan wapilla oon postini lukenut so far.

3. Rewes

Rewes

Tykkäykset:
    0
    Tiedätkö pystyykö tällä lähettämään MMS- viestejä joissa on ääntä? Itse en ainakaan ole vielä onnistunut.

4. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En oo itsekään sitä löytänyt... Ei onnistunut 7650:ssakaan soittoäänien lähetys mms:llä vaikka niin lupailtiin manuaalissa ja siinä sentään pystyi itse nauhottamaan ääntä mitä ei 7210:ssa voi tehdä...

5. Vec

Tykkäykset:
    0
    Soittoäänien lähetys on estetty copyright syystä.

6. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ymmärrettävä syy, mut kaikki joilla on 7650:n manuaali tallella ni siellä oli ainakin mulla mms-viestien tiedostokuvauksissa äänitiedosto...

7. Vec

Tykkäykset:
    0
    Just kattelin manuaalista...Siellä puhutaan äänitteestä. Äänitteen (*.amr) voi lisätä kyllä MMS viestiin, mutta ei soittoääntä.

8. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ainakin mulla oli sivulla kuva jossa oli äänenä liitettynä Nokia Tune... Latasin manuaalin netistä äsken ja vieläkin sivulla 74 on reunassa kuva jossa kerrotaan multimediaviestien eri objektit ja siellä on Nokia Tune...

9. Vec

Tykkäykset:
    0
    Siinähän ei sanota, onko se "Nokia tune" soittoääni. Amr-tiedoston nimi voi olla "Nokia tune". Ohjeessahan ei sanota, että voisit lisätä viestiin soittoäänen.

10. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Totta ettei sanota niin mut jostain muistan lukeneeni et MMS-viesti vois sisältää soittoääniä... Mut onhan tuo aika harhaan johtavaa et liitteenä ois amr-tiedosto nimeltään Nokia Tune kun kaikille tulee varmaan ekana mieleen soittoääni...

Jaa tämä viestiketju