Nokia 7 Plus käyttökokemukset

TK9500

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
79
Puhelinmalli
Nokia 7 Plus /Saunalahti
Onkos joku jo akkua vaihtanut? Ei varmaan ole kovin helppo juttu? Olisko hintaa akulle ja vaihdolle ?

TK9500

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
79
Puhelinmalli
Nokia 7 Plus /Saunalahti
Jos 70 saa niin en kans yrittäisi itse. KAtsoin pari videota. Hankalampiakin olen nähnyt. Se näytön iirroitteminen imukupilla oli han uusi tapa.

Hyvä tieto, kiitos.

Patrikselin

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
152
Puhelinmalli
Moto G4 Plus
Ylikuumeneeko muilla puhelin ladattessa, kun akkuvaraus on vähäinen, jonka takia puhelin käynnistyy uudelleen?

Viimeksi muokattu:

Kives

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
35
Puhelinmalli
Nokia 7 plus
Ylikuumeneeko muilla puhelin ladattessa, kun akkuvaraus on vähäinen, jonka takia puhelin käynnistyy uudelleen?
Mulla vain siirtyy hitaaseen lataamiseen, jos puhelin on kuuma.
Tämä esim. reissussa, kun jaan nettiä lapsille, katson itse Netflixiä ja puhelin on laturissa.
Ilman nettijakoa lataan iltaisin samalla kun katselen Youtubea, tms., niin pysyy sen verran viileänä, että lataa pikana. Noin 30% kohdalta yleensä menee laturiin.

Onko ilmiö uusi? Puhelimelle uudet kuoret tms?

veneilymies

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
102
Puhelinmalli
Note 9 / Xperia XZ3
Itsellä kuumenee kun jakaa nettiä useammalle laitteelle.

Patrikselin

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
152
Puhelinmalli
Moto G4 Plus
Ilmiö ei ole täysin uusi. Puhelin on aina käynyt kuumana pikalatauksen aikana, mutta viimeisimmän päivityksen myötä laite käynnistää itsensä uudelleen. Takuuhuoltoon menee, mutta jos kyseessä on "ominaisuus", jolloin pitää etsiä uusi puhelin.

markom80

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Ilmiö ei ole täysin uusi. Puhelin on aina käynyt kuumana pikalatauksen aikana, mutta viimeisimmän päivityksen myötä laite käynnistää itsensä uudelleen. Takuuhuoltoon menee, mutta jos kyseessä on "ominaisuus", jolloin pitää etsiä uusi puhelin.
Mulla oli pitkin kevättä satunnaisia puhelimen sammumisia laturissa ollessa. Keskimäärin parin viikon välein ehkä.
Käytin puhelinta huollossa, kun pari kertaa myöhästyin töistä tämän takia. Huollossa vaihtoivat emolevyn puhelimeen ja toistaiseksi on toiminut sen jälkeen.

Bazilli

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
42
Puhelinmalli
Vaihtuu
Täällä ei ainakaan käynnisty uudelleen ladatessa vaikka kuumenee jonkin verran.

hukassa

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
19
Puhelinmalli
Lumia 950XL, Nokia7 Plus
Meneekö muilla näyttö välillä "jumiin" niin että ei reakoi kosketukseen lainkaan? Itsellä jumittaa päivittäin ja alkaa toimimaan kun sammuttaa näytön ja kytkee sen uudelleen päälle.
Lisäksi tuo MobilePay ei toimi oikeastaan ollenkaan S-ketjun kaupoissa mutta Teboililla kylläkin. Ärsyttää sen verran että luuri menee kohta vaihtoon, viimeinen Nokia mun taskussa.
Täälläkin lämpenee ladattaessa mutta ei buuttaile ainakaan toistaiseksi.

Karibaldi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2358
Puhelinmalli
NOKIA
Meneekö muilla näyttö välillä "jumiin" niin että ei reakoi kosketukseen lainkaan? Itsellä jumittaa päivittäin ja alkaa toimimaan kun sammuttaa näytön ja kytkee sen uudelleen päälle.
Huoltokeikka, sillä se tulee kuntoon.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10
Puhelinmalli
Note 9
Samaa tekee täälläkin. Päivityksen jälkeen jumi väheni huomattavasti...

Ultrosor

Tentacule spécialité
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
58
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Menee takuuseen tuo näyttövika. Täälläkin monella ollut samaa ja johtuu huonosta näyttöpaneelista.

Tobeco

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
13
Puhelinmalli
lumia 1020
Jumittelee täälläkin.

hukassa

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
19
Puhelinmalli
Lumia 950XL, Nokia7 Plus
Vein viime viikolla puhelimen huoltoon ja tänään on näköjään sieltä lähtenyt takaisinpäin.
Jumitteleva näyttö on vaihdettu uuteen ja lisäksi joku päivitys ajettu sisään.
Ensi viikolla pääsee testaamaan paraniko tuntuma jos vaikka koittaisi uudestaan panssarilasia näytön päälle.

Edit.
Puhelin palasi huollosta ja näyttö toimii loistavasti myös panssarilasin kanssa. Jos näytön kanssa on ongelmia niin suosittelen huollossa käyntiä, tämähän on ihan eri luuri nyt :)

Viimeksi muokattu:

Bazilli

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
42
Puhelinmalli
Vaihtuu
Täällä myös vasta vaihdettu näyttö alkanut oireilemaan tuota jumimista avaamisen jälkeen ja alkaa toimimaan vasta näytön sammuttamisen jälkeen. Edellisessä näytössä jumi vain näytön alapuoli missä navikointiapit ja tässä taas koko näyttö. Tämä puhelin on ollut kyllä niin suuri pettymys näytön ongelmien takia, että taitaa jäädä viimeiseksi Nokiaksi. :(

e: päivitystä, laitoin tap to waken päälle ja sen jälkeen loppui näytön jumimiset kokonaan.

Viimeksi muokattu:

jartsa65

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
7
Puhelinmalli
Nokia 9 Pureview
Loistavaa nokian ja dhl:n yhteistyötä.tilasin noudon nokian online-korjauspalvelusta.koska latausliitin katkoi,kuriiiri nouti luurin 20.5 ja se lähti siitä unkariin,nyt 23.5 illalla luuri korjattuna kädessä.(y)(y)

Tobeco

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
13
Puhelinmalli
lumia 1020
Mulla auttoi jumeihin kun piilotin kehittäjäasetukset. Jossain joku sitä ehdotti ja yllätyin kun se toimi :D

warre1

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
65
Puhelinmalli
Nokia 7 Plus
Toukokuun tietoturvat näyttäisi olevan jaossa. Kokoa 84.4 MB Oli muuten muistaakseni ensimmäinen kerta kun tuli ilmoitus päivityksestä . Aiemmin oon aina itse hakenut päivityksiä.

Viimeksi muokattu:

TK9500

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
79
Puhelinmalli
Nokia 7 Plus /Saunalahti
Onko se niin, että 7 Plus ja MobilePay on toimimaton yhdistelmä? Kertaakaan en ole Prismoissa onnistunut maksamaan. Ei ole kassan ohjeet tai yritykset autteneet. Jos niin on lakkaan yrittämästä.

Top Bottom