1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6800

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Tigger, 2/12/02.

1. Tigger

Tykkäykset:
    0
    Kokeilin viikonloppuna kyseistä luuria ja oli ihan näppärä laite. Näppäimet hyvän tuntuiset, myös läpän alta löytyvä QWERTY-näppis oli toimivan oloinen. Onko tuosta loppupeleistä niin paljon hyötyä jääköön jokaisen omaan harkintaan, ei ainakaan minun mielestäni paranna käytettävyyttä paljonkaan vertaa, nopeammin kirjoitin viestit tavallisella näppäimistöllä. Ehkä pienellä harjoittelulla paranee... muistia koneessa on 600kt,valikot nopealla silmäyksellä aivan samat kuin 7210. Kokonaisuutena puhelin vaikutti jämäkältä, myös tämä kääntyvä läppä oli kestävän oloinen. Ehkä vähän leveähkö tuosta "hartioiden" kohdalta, jossa läppä on kiinnittyy runkoon.

2. manu

Tykkäykset:
    0
    Voiko laitetta edes kuvitella käyttävänsä sen ollessa auki pöydällä, kommukka-tyyliin, vai onko kirjoittaminen helppoa vain peukaloilla laitteen ollessa käsissä?

Harmi kun tuo ei ole s60-laite :(

3. Tigger

Tykkäykset:
    0
    Eipä taida pöydällä näppäily onnistua samaan tapaan kuin kommulla. Läppä avattuna puhelin ei ole koko mitaltaan saman paksuinen ja varsinaiset näppäimet jäävät pöytää vasten, joten varsin epämukavaa tuo voi olla. Eli kahdella kädellä kiinni ja peukalot töihin on vissiinkin se tapa jolla tuota on tarkoitus käyttää...

4. USIM

Tykkäykset:
    0
  5. RonJeremy

Tykkäykset:
    0
  6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Toi olisi voinut olla mun seuraava puhelin, mutta kun ei kameraa, niin ei tule...

7. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulla taas ratkaisee se, ettei ole Symbbari- ja S60-luuri. Sellaisena olisi toiminut luultavasti 7650:aa kätevämmin muistioiden, sähköpostin ynnämuiden kirjoittelussa.

t. tero

Jaa tämä viestiketju