1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6730c, Nokia n95.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jontsa-, 31/1/10.

1. jontsa-

Tykkäykset:
    0
    Moro!
    Onko kellään ollut samallaisia oireita nokia 6730 classicissa: Kun aukaset kartat sovelluksen, puhelin ei löydä satelliitteja vaikka olisi ulkona. Olen päivittänytkiin.

Ja toiseksi: Kannattaako korjata n95 jos näyttö rikki mutta kaikki muut toimii. Onko tullut paljon päivityksiä vuoden 2007 jälkeen?

Kiitos jo etukäteen!!!

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Joskus voi mennä tavallista kauemmin aikaa löytää satelliitteja. Kokeile bootata vaikka koko puhelin, jos se jumittelee vaikka jotain. Jos ei löydä 5min. mitään, niin onhan se merkillistä. Silloin kannattaa kyllä testata kahdella puhelimella vierekkäin.

Näyttö kannattaa korjata itse, ei korjauttaa enään. Mielummin myy pois jos ei osaa korjata itse. Tai maksaa jollekin pikkusen, että sen laittaa. Riippuu mistä näytön saa halvalla. Kannattaa kysyä huollosta mikä on viimeisin päivitys. Mutta todennäköisesti siinä ei olisi mitään mullistavaa kuitenkaan. Joskus käy niin ikävästi, että vaikka näytön korjaisikin, on jotain muutakin hajalla. Siksi ehdottomasti ois hyvä kokeilla ensin ennen ostopäätöstä tai tietää varmasti pelkän näytön hajonneen.

http://www.polkumyynti.com/product_catalog.php?c=35&page=4

40-60€

3. jontsa-

Tykkäykset:
    0
    Kokeilen tuota bottausta.

En usko että tuossa 95:ssa on muuta rikki, kokeilin omalla simillä sai vastattua yms. ja musiikkikiin kuuluu (kiitos pikanäppäinten) mutta oli aika arpapeliä. Ei tuossa ainakaan muuta vikaa oo ollukkaan. Luultavasti tilaan tuon näytön.

4. jontsa-

Tykkäykset:
    0
    Joo ei toi auttanu :( siis bottaus :(:(, Taidan viedä puhelimen huoltoon niin samalla laittavat koko puhelimenkiin kuntoon. <angry>

Jaa tämä viestiketju