1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6730

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Purri73, 21/1/10.

1. Purri73

Tykkäykset:
    0
    Sain kyseisen puhelimen joululahjaksi! Ja ongelmana on seuraava! Kun saan multimedia viestin niin viesti ei avaudu eikä sitä saa poistettua puhelimesta kun vasta huollossa tehdyssä nollauksessa. Se näyttää viestin vaan sellaisena keltaisena huutomerkkinä! Puhelin on käynyt jo kaksi kertaa huollossa ja sim-kortti on vaihdettu uuteen. Liittymäni on saunalahden. Äitini dna kortti toimii hyvin tässä uudessa puhelimessa ja viestit tulee perille! Jos laitan tuon uuden oman sim-kortin vanhaan puhelimeeni niin mediaviestit tulevat ihan normaalisti perille! Mikä helvata tässä voi olla että tähän uuteen puhelimeen ei tule viestit perille?? onko jollain käynyt myös näin ja mitä olette tehneet että puhelin on tullut kuntoon? Tai miten nyt pitään toimia. Uudestaan puhelin vaan huoltoon kaiketi

2. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Jos puhelin toimii äitisi kortilla täysin normaalisti viestien osalta, mutta omallasi ei niin vika on sitten puhelimesi asetuksissa erittäin suurella todennäköisyydellä. Onhan se multimediaviestien käyttö aktivoitu liittymääsi? Osassa operaattoreissa pitää itse ensin lähettää yksi multimediaviesti, että vastaanottokin toimii. Itse puhelimesta tuskin mitään vikaa löytyy. Eli turhaa mielestäni huoltoon laitella. Toki se operaattorin päässäkin voi olla, mutta hieman sitä kyllä epäilen.

3. Purri73

Tykkäykset:
    0
    hyym...

Tilasin saunalahdelta asetukset puhelimeen ja se kysy että käytetäänkö kyseisiä asetuksia ja vastasin ett kyllä. Outoa on se että sim- kortti toimii moitteettomasti minun vanhassa puhelimessa. Ja kyllä mä olen ymmärtänyt ettänuo tulleet viesti pitisi pystyä poistamaan puhelimesta. Ja nyt en saa niitä media viestejä pois mitenkään mikä ovat tulleet ja joissa on se outo kysymysmerkki!

4. Proxers

Tykkäykset:
    0
    Käynnistitkö puhelimen uudelleen noiden palveluasetusten vastaanottamisen jälkeen? Ainakin minulla oli ongelmia MMS viestien vastaaottamisessa, tilasin asetukset ja käynnistin luurin uudelleen ja viestejä alkoi tulemaan.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ja sallit MMS viestien haun myös roaming/vierailia verkossa?

On viesti normaaljea viestejä, vai jotenkin sisällöltän erikoisempia (oletko lähettäjältä kysynyt)

Jaa tämä viestiketju