1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6680, SAUNALAHTI ja MMS-viestit

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja flamingo, 11/4/07.

1. flamingo

Tykkäykset:
    0
    Jostain ihmeellisestä syystä puhelimeni (N6680) ei pysty vastaanottamaan MMS-viestejä. Lähetys toiseen puhelimeen kyllä onnistuu, mutta vastaanotto ei.

Tässä lyhyesti mitä olen jo yrittänyt:

- poistaa kaikki kytkentäpisteet, tilannut ne uudelleen ja sen jälkeen käynnistänyt puhelimen uudelleen. Tämän jälkeen olen SAUNALAHDEN ohjeiden mukaisesti lähettänyt ensin itse yhden MMS-viestin, jotta MMS-palvelu kytkeytyisi päälle
    - olen yrittänyt myös tilata pelkän MMS-profiilin. Lisäksi olen kokeillut vaihtaa MMS-viestiasetuksia, mutta mikään ei tunnu auttavan.

Missä vika?

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4676
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Onko MMS-viestejä yritetty lähettää useammasta liittymästä? Voi olla että lähettäjän päässä on vika.

3. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3443
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Vantaalla on Kehä-III:n ja Lahden motarin nurkilla, eli kaiketi Hakunilan vesitornissa ainakin Saunavihdan ja Ellun 3G nurin.

4. HemppaP

Tykkäykset:
    7
    Tuttu juttu! Muista laittaa mms-viestin haku: aina automaattinen.
    Ja käynnistä puhelin uudelleen.
    Pyydä kaveriasi lähettämään mms-viesti sulle.
    Mulla on ollut sama "ongelma" N6680 ja E70 kanssa. E70 kanssa meni 2h ennenkuin sain viestit tulemaan perille.
    Liittymänä siis saunalahti.

5. HemppaP

Tykkäykset:
    7
    Ko ongelma jatkui itsellä myös E70 luurin kanssa. Ratkaisuksi kävin vaihdattamassa ilmaiseksi sim-kortin. Sillä homma pelitti. Mun SIM oli vuodelta 2002.

Jaa tämä viestiketju