1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6680 + 3G

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja intrdrr, 19/7/06.

1. intrdrr

Tykkäykset:
    0
    Elikkä, tälläistä olisi jos joku osaa auttaa kun missään asiakaspalvelussa ei tiedetä.. Mulla on yllämainittu puhelin ja elisan liittymä. Mutta 3g verkko ei pelitä. Välillä näyttää täydet tolpat, välillä ei mitään.. Ja jos on täydet tolpat, puhelut ei onnistu. On yhteysvirhettä ja verkko varattu. Mutta jos laittaa puhelimen käyttämään vaan gsm-verkkoa se toimii. Soitin sinne asiakaspalveluun eikä kuulemma ollut tampereen alueella mitään häiriöitä 3g-verkossa..

Toinen ongelma on kameran kanssa. 2 kertaa huollossa tuloksetta. Välillä kun puhelin "jumiutuu" kameraa käyttäessä tai muuten, sen jälkeen kameraa on turha käyttää. Ei aukea ollenkaan. Saa taistella sen kanssa, täytyy ottaa sim-korttia pois ja sitten toimii, mutta kun kortin laittaa takasin, ei mitään. Jotenkin hassua, että videopuhelut ja kamera kettuilevat tässä mallissa periaatteessa yhtäaikaa..

2. samumanu Vieras

Tampereella en oo käynä mut muutamassa muussa paikassa joissa 3g pitäisi toimia niin aina on ollu itellä onkelmia. Ei voi aina soittaa, puhelut ei tuu aina perille, jos on liikkeessä ei vaihto välillä 3g ja gsm onnistu vaan puhelu katkeaa jne jne. Muutamaa eri mallia oon nokialta käyttänä ja yhtä SE:n puhelinta mut kaikilla sama homma, joskus kyllä toimiikin mut onkelmia on kyl jatkuvasti ja siksi siirryin takaisin gsm aikaan paitsi dataliikenteen osalta. Liittymänä on ollu yli 90% juuri elisa mut hiukan oon soneraakin käyttänä, soneralla pikku kokemuksella tuntui toimivan paremmin mut toki paikkakunnittain on varmaan eroja. Eli olen tehnyt tuosta päätelmän että koko 3g on vielä osittain vitsi, ei se toimi niin hyvin kuin annetaan ymmärtää eikä sen varaan kannata kauheesti laskea.

Toi kamerahomma kuulostaa kyl aivan vialta ja luulisin et on taas käännyttävä huollon puoleen. Ellei sit joku ulkopuolinen asennettu softa häirihe toimintaa, tai sit oot huoltojen jälkeen palauttana backupin jonka mukana vika tulee takaisin. En tiiä mut veikkailin..

Jaa tämä viestiketju