1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokia 6630 ja pc suite ongelma

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja raised, 23/11/05.

1. raised

Tykkäykset:
    0
    ostin eilen nokia 6630:n ja olen yrittänyt saada sen yhdistettyä koneeseen mukana tulleella kaapelilla. Eli asensin pc suiten ja tietokone kyllä tunnistaa uuden laitteen mutta kun valitsee pc suitesta yhteydenmuodostus niin valittaa: "Yhteys tyyppejä ei ole käytettävissä, joten puhelimeen ei voida muodostaa yhteyttä. ohjattu toiminto suljetaan."
    Ja kun painaa ok nii tulee: "Käytettävissä olevia yhteystyyppejä ei löytynyt, asenna nokia pc suite uudelleen."
    Olen yrittänyt asentaa uudelleen sekä cd:ltä että netistä mutta en saa toimimaan.
    Välillä tulee myös ilmoitus: "mediamoduuleita ei voi käyttää (code: mmlist:empty)"

2. raised

Tykkäykset:
    0
    Onko mitään muuta ohjelmaa kuin tuo pc suite jolla saa mp3:t ja muut puhelimeen sekä kuvat puhelimesta koneelle. Mulla on käytössä kaapeli.

3. Miqqo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    -
    Saattaa olla, että kaapelille joutuu asentamaan ajurit erikseen. Käy katsomassa device managerista (omatietokone-->hiiren oikeeta --> ominaisuudet(properties) --> laitteisto(hardware) --> laitehallinta(device manager)) onko siellä keltaisia kysymysmerkkejä eli asentamattomia laitteita. Ja jos on, niin asennat ajurit sieltä pc suiten cd:ltä.

4. raised

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju