1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6630 ei yhdisty...

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Ethan, 25/4/05.

1. Ethan

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ongelma nokia 6630:n kanssa, olen tilannut soneralta wap-asetuksia siihen ja käynnistin puhelin uudelleen, se ei suostu yhdistäämään nettiin.. olen yrittänyt monta kertaa eli tilaamalla asetuksia uudelleen jne ja ei auttanut mitään?!

Mitä mun tulisi tehdä? syötänkö asetuksia käsin vai?

2. Guest Vieras

Olet ottanut asetukset myös käyttöön? MMS-asetuksiin Sonera MMS yms ja sitten vielä käynnistänyt uudelleen?

3. Nynny

Tykkäykset:
    6
    6630:n alkupään softaversio (2.39.129) ei tue samanaikaisia pakettidatayhteyksiä, joten tsekkaappa ettei sulla vahingossa ole pakettidata päällä. Tarkentava kysymys: tarkoitatko webbiä vai wapia? Puljaatko pelkällä puhelimella, vai tietokoneella ja haluat käyttää puhnua modeemina?

4. Ethan

Tykkäykset:
    0
    kyllä otin ne käyttöön, ei auttanut...

Tarkoitin wappia...puhelimessa on uusin versio eli 3.45.113...

5. Nynny

Tykkäykset:
    6
    Millaisen virheilmoituksen puhelin antaa, jos yrität käynnistää selaimen? Vai onko joku muu juttu, millä indikoit yhteyden muodostusongelman?

6. Ethan

Tykkäykset:
    0
    Ku avaan selaimen nii alkoi ilmestymään: "Yhteyttä muodostetaan: Sonera WAP" ja muutama sek pääst se häviää ja sit ylhällä keskellä maapallo pyörii nii kauan ja noin 1min pääst se häviää ja näkyy vaa valkoinen seinää..

7. Nynny

Tykkäykset:
    6
  8. Ethan

Tykkäykset:
    0
    ei auttanut :'(

Jaa tämä viestiketju