1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6610i:n kanssa ongelmia

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Miguelito, 24/7/08.

1. Miguelito

Tykkäykset:
    0
    Sain käsiini käytetyn 6610i:n, johon vaihdoin näytön (vanhan liitinkaapeli katkennut). Kerkesin jo hetken iloita, että nyt toimii mutta kun laitoin SIM-kortin sisään, niin PIN-kyselyn jälkeen jämähtää siihen kohtaan kun pitäisi niiden kuuluisten käsien tulla näkyviin. Eli jämähtää heti kun ne kädet tulevat näkyviin ja eikä auta muu kuin akun poisto.

Softa vai rautavika? Jos softavika, niin voiko tuohon päivittää softan itse?

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4679
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Huollossa onnistuu päivitys.

3. Miguelito

Tykkäykset:
    0
    Enkö siis voi tehdä päivitystä itse esim. CA-42:n kautta? Ei kiinnosta maksaa kymppejä huollolle, kun puhelimen arvo ei ole edes sitä...

Onko tämä siis puhdas softavika?

4. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Et pysty sitä itse päivittämään. Ja ei sitä huollossa millään piuhalla päivitetä vaan se tulee semmoiseen alustaan kiinni mihin menee puhelinkohtainen adapteri ja siitä sitä menee piuha itse päivitysboksiin. Tuon kautta tapahtuu virransyöttö myös puhelimelle. Osan malleista toki voi piuhankin kautta päivittää, mutta se edellyttää sitä, että puhelin on softaltaan toimiva, että puhelin tunnistaa piuhan.

Tuo voi olla softavika tai sitten sähköinenkin vika. Mahdotonta sanoa.

5. Miguelito

Tykkäykset:
    0
    Eikös muka softan päivitys onnistu esim. Griffinillä tai muulla vastaavalla unlock/flash-laitteella?

6. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Varmasti mutta luuletko, että monella täältä semmoinen löytyy?
    Ei nuokaan mitään ilmaisia ole ja noillekin tarttee puhelinkohtaisia adaptereita. Ei se pelkkä boksi riiitä.

7. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4679
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Miksi nähdä vaivaa kun toimivia luureja saa about 10-20 €.

8. Miguelito

Tykkäykset:
    0
    Saa toki toimivia luureja hyvinkin halvalla, mutta kun sattuu olemaan ja vastaan tulemaan noita viallisiakin niin olisi kiva saada niihin tolkku missä vika. Twisterin flasherin sais näköjään alle satasella Saksasta...

Jaa tämä viestiketju