1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6610i ja MMS-murheita

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja sikkip, 11/2/05.

1. sikkip

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys,

parisenkymmentä threadia luettuna enkä vastaavaan vielä törmännyt. Ongelmani on siis se, etteivät MMS-viestit tule perille. Näytön yläreunaan kyllä tulee G ja viestikuvio jotka pyörivätkin oman aikansa, mutta viestiä ei vain tule.

Myös MMS-viestiä lähetettäessä on ongelmia. Viesti menee lähteviin ja jumahtaa sinne. Lähetys kuitenkin onnistuu "kikkailemalla" eli kun käynnistän puhelimeni uudestaan saattaa viesti lähteä matkaan (ja meneekin perille), kerran onnistuin tässä myös avaamalla ja sulkemalla wapin. Ilman näitä jippoja viesti vain seisoo lähtevissä ja aiheuttaa harmaita hiuksia.

Vielä vähän aikaa sitten kaikki toimi kuin unelma, mitään ongelmia ei ollut eikä mitään asetuksia tms. ole muutettu sen jälkeen. Pari päivää sitten tilasin digitarvikkeesta CA-42-kaapelin, jolla olen hieman kikkaillut ja todennut Nokia PC Suiten ärsyttäväksi ohjelmaksi. Ilman ongelmia en siis ole selvinnyt tästäkään. Välillä yhteys toimii, välillä ei.. Olisiko kaapeli sitten "rikkonut" MMS:n? Mitään "tavallista" kummempaa en sillä kuitenkaan ole tehnyt.

Liittymä on Saunalahden ykkönen ja asetuksia olen tätä selvittäessä tilaillut ja muutellut useampaankin otteeseen, en kuitenkaan uskoisi että vika on liittymässä, koska lähettäminenkin takkuilee yllämainitusti.

2. fumer

Tykkäykset:
    0
    Minulla on 6230 ja ostin digitarvikkeesta DKU-2 kaapelin, jota en ikinä saanut toimimaan... joten palautin sen ja sain rahat takaisin. Tuon jälkeen en ole DKU-2 kaapeliin koskenut... alkuperäinen saattaisi toimia paremmin, tiedä sitten.

Down the evil pc suite :|

3. sikkip

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju