1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6610

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Nyrkkeilijae, 27/9/02.

1. Nyrkkeilijae

Tykkäykset:
    0
    Aika ihme juttu, kun ei kyseisessä puhelimessa ole ääniohjausta, äänitystä, äänikomentoja eikä bluetoothia. Eikä myöskään langatonta lompakkoa, mutta se nyt ei ole kovin oleellinen toiminto (minun mielestäni) puhelimessa.

Mitä mieltä olette, onko tämä tästä kaikestä huolimatta hankkimisen arvoinen puhelin? Itse en oikeen tiedä kannattaako tätä kyseistä mallia harkita.

2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Melko varmasti tulee kohta iivari malli jossa sitten on nuo sanomasi jutut + yksi vakiopeli lisää

3. FCB

Tykkäykset:
    0
    ii-malli varmasti jo suunnitteilla

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eiköhän se ole jo suunniteltu ja hihnalla ;) Ensiksi rahat pois vakiolla ja sitten i-malli perään ;)

5. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Se mitä tuossa on uutta niin on tietääkseni värinäyttö, MMS ja stereoradio. En tiennytkään että siitä puuttuu nuo perusominaisuudet. Eli selvää rahastuksen makua. Selvästikin tulossa 6610i tai sitten 6710.

Langaton lompakko on kyllä siitä kätevä, että jos (kuten mä) on siirtynyt lähes paperittomaan aikakauteen ja haluaa laittaa esim. jotain salasanoja puhelimeen talteen niin voi suojata ne lompakon suojakoodilla.

Jaa tämä viestiketju