1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6610 vs. 7210 ja Psion 5MX (Ericsson MC218) ?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja enyone, 22/2/04.

1. enyone

Tykkäykset:
    0
    Tällä sivulla: http://www.mgmcc.myby.co.uk/Gsm.htm kerrotaan, että Psionit tukevat Nokian 7210 puhelinta. Tietääkö kukaan tukevatko Psionit Nokian 6610 puhelinta, joka on "henkisesti" sama kuin 7210 lukuunottamatta pieniä "fyysisiä" eroja eroja, kuten kuoret ???

Itse en ole varma: Onko 6610:lla ja 7210:lla mitää muuta eroa, kuin kuoret ? Joten, jos nyt menen ostamaan 6610, niin toimiiko sen Psioneiden kanssa, niinkuin 7210:sta on luvattu ?

Itse en pidä 7210 ulkonäöstä, vaan 6610 sopisi minulle paremmin, jos se nyt vaan toimisi Psionien kanssa

Itse omistan Ericsson MC218 kämmenmikron, mutta sehän on sama, kuin
    Psion 5MX... Ideana olisi hankkia puhelin, jonka infrapunaportin kautta voi luoda internetyhteyden ko. kämmenmikroon.

Jos joku tuntee hyvin ko. MC218 mallin mikron, niin tukeeko sen "My Phone" softa uusia nokian puhelimia, kuten 6610 ?

2. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    toimii, koska 7210 ja 6610 EI ole muita eroja kuin kuoret. softa ja muu hömpötys täysin samaa..

3. enyone

Tykkäykset:
    0
    Kun kerran omistat Nokia 6610:n niin olisiko mahdollista jos kertoisit lyhyesti hieman käyttökokemuksia?

Muutkin saa tietenkin kertoa 6610 kokemuksiaan!

4. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    no puhelimeen olen ollut kaikin puolin tyytyväinen. näyttö on mielestäni ihan kohtuu huvä, voittaa halppis siemenssien näytöt ja 3510i:n näytön. kuuluvuus todella hyvä, niinkun nokialla muutenkin. akku oli positiivinen yllätys, kuuntelen valehtelematta töissä radioo 7 tuntia joka päiva ja puhun noin 10 min päivässä, tekstailen n. 10-20 messagee päivässä ( zeroforty :p ) ja akku kestää silti n. 3 - 4 päivää. näppäimet on aivan mielettömän hyvät, tykkään tosi paljon ( tietysti osittain mielipide asia ) softa on vakaa ( V 5.52 ) viestien kirjoitus on nopeaa ja helppoa (T9). kuulokeääni voisi olla parempi, mutta kuuluu vaikka taustalla olisi melua. soittoäänet ihan jees 4 kanavaisiksi..ja tavaraa löytyy puhelimeen tosi paljon, onhan nokia suomalainen :) ja käyttö tosi helppoa ( olen käyttänyt muitakin malleja ja pakko myöntää että nokia helpoin käytettävä ) siinä lyhyesti ole hyvä.

Jaa tämä viestiketju