1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6610 vs. 6100

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja daniel, 30/1/03.

1. daniel

Tykkäykset:
    0
    Olen tässä pähkäillyt puhelimen ostoa jo tovin. Olen päätynyt kahden vaiheille mutta en tosiaankaan osaa päättää! Kertokaa nyt hyvät ihmiset kumpi luuri on parempi ostos ja miksi??

Huomasin itse ainakin ton 6100 huonon valojen sijoittelun. Käytettävyys luurista siis huononee merkittävästi, vaikkakin kyllä ne näppäinpaikat jo ulkokin menee..

Mutta, kuten sanoin.. auttakaa mua päätöksenteossa hyvät ihmiset!

2. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
  3. Dundee

Tykkäykset:
    0
    6610. Paremmat näppäimet, paremmin valaistut näppäimet, paremmat kuoret, radio.

4. jounster

Tykkäykset:
    0
    Ehdottomasti 6610.

Paremmat näppäimet, paljon paremmat. Kokoeroa on, mutta se on mielestäni käytännössä mitätön.

Kaikki 6100:n omistajat sanovat ettei radiolla tee mitään, niin minäkin ajattelin ennen ostospäätöstä. Mutta oikeesti, se on loppujen lopuksi kiva lisämauste. Parempi lisämauste kun esim. 6100:n lompakko...

5. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    6610 ehdottomasti.
    Ei kukaan huomaa sitä millimetri eroa mikä luureissa on. Radio on todella kiva lisuke.

6. Tuom4s

Tykkäykset:
    0
    Olen samaa mieltä 6610:n näppäimistä! Miten onkaan saatu noin täydelliset näppäimet noin pieneen puhelimeen. Niin ja sitten kun astut kauppaan niin harmaa väri on se oikee! :)

7. hsk

Tykkäykset:
    0
    Eipä mulla ole yhtään kokemusta 6610:stä, mutta sen verran voin 6100:sta sanoa, että näppäimet ovat omasta mielestäni hyvät ja näppäinvalot sopivan kirkkaat. Mulla ei oo ollu mitään ongelmia niiden suhteen. Muutenkin puhelin on ollut todella hyvä ostos. Suosittelen!!

8. Tuom4s

Tykkäykset:
    0
    Jep! En väittänytkään, että 6100 näppäimet ovat huonot. Mutta kun 6610:n näppäimet ovat täydelliset, puhelimen pieneen kokoon nähden.

9. Pr. Mr.

Tykkäykset:
    0
    6610!!! mulla toiminu aivan moitteetta (jos nyt operaattorin takkuiluja oteta mukaan)

10. eeaiel

Tykkäykset:
    0
    Molempia käyttäneenä sanosin kyllä,että ehdottomasti 6100.
    Parempi näppituntuma ja hieman erinäköinen käyttöliittymä...

11. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Silloin taannoin kun 8310'n omistin, totesin radion erittäin mukavaksi lisukkeeksi. Olihan se mono mutta enpä minä mikään hifisti olekaan...

12. muista

Tykkäykset:
    0
    Joko "daniel" teit päätöksen puhelimen suhteen? Mä nimittäin pähkäilen aivan samaa asiaa. Mulla on listassa vielä mukana 7210 ja 6310i, joten vaikeeks menee. Kaikilla luureilla on omat plussansa.

13. Bomb

Tykkäykset:
    3
    Voisko olla, että näin sanovat 6100:n omistajat kulkevat autolla, jossa radio ja cd-soitin? Kuten minä siis, eli valintakriteerit menivät käytännössä koko- ja ulkonäköpulelle, joten luonnollinen valinta oli 6100 :)

14. Tuom4s

Tykkäykset:
    0
    kyllä se radio on ihan kiva, jos esim meen vaikka lenkille tai kävelen jostain vähän lyhyempiä matkoja kotiin, niin ei mulla oo missään cd-soitinta, saati sitten autoa!! :)

15. Sami

Tykkäykset:
    1
    Juuri näin, kännykän radiosta on iloa juuri niissä tilanteissa joissa liikutaan muutoin kuin autolla; kävelylenkillä, pyöräretkellä, kesällä uimarannalla jne. Ei kännykän radio nyt mikään köyhän miehen HiFi-laitteisto ole niin kuin Bomb tuntuu olettavan.

16. Bomb

Tykkäykset:
    3
    Missäköhän kohtaa näin oletin? Vai oletitko vain minun olettavan niin? Oletin lähinnä, että sellaiset ihmiset, jotka eivät sitä radiota tarvitse, pitävät sitä tarpeettomana ominaisuutena, ja ilmaisin sen käyttäen esimerkkiä.

17. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse olin kanssa aika skeptinen radion suhteen, mutta kuultuani ensimmäisen kerran sitä stereona, aloin uskoa radilossakin olevan ideaa kännykässä.

On ollut tajuttoman hieno fiitsöri työpaikalla hiljaiseen taustamusiikin kuunteluun ja lomalla uima-altaalla loikoillessa.

Ei ole vieläkään ratkaiseva ominaisuus, mutta jos pitäisi valita radion välillä ja ilman, menee esmes lompakon ja pelien edelle selvästi.

t. tero

18. tse

Tykkäykset:
    0
    Joku jolla on ollu 6610 tai 6100 jo jonkin aikaa, voisi listata hyvät ja huonot puolet tänne.
    Olisi helpompi päättää kumman puhelimen sitä ostais...

19. Tuom4s

Tykkäykset:
    0
    tossahan ne bugit ja ominaisuudet on ollut jo, ei se nyt niin tarkkaa oo kumman ostaa, samanlaisia ne on

20. tse

Tykkäykset:
    0
    Jeps... paskojahan ne on molemmat :) Mutta täytyy varmaan ostaa tuo 6100, kun se tuntuu noista olevan se järkevä ostos...
    Onhan se uudempi malli myös.

Jaa tämä viestiketju