1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6610 vai SGH-A800

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Aero, 24/4/03.

1. Aero

Tykkäykset:
    0
    Noniin, äipän synttärit lähestyy uhkaavasti ja uutta luuria olen 8310:n tilalle kaavaillut. Nyt tällä hetkellä näyttäisi siltä, että jomman kumman otsikon puhelimista ostan, mutta kummastakohan hän enemmän pitäisi? Mitkään MMS-viestit tms. datajutut eivät ole hänelle missään nimessä tärkeitä. A800:sta ajattelin sen takia, että se on hemmetin pieni, upea ulkonäöltään, ei yleinen, erinomaiset kalenteritoiminnot ja hyvä valikko sekä upeat soittoäänet. A800 olisi vähän halvempi, muttei hinnalla niin suurta väliä. A800:sta tänään koko päivän käyttänyt ja oikein mainiolta vaikutti edelleenkin, ainut mikä kismittää on näyttö.

Eli kumman näistä ostaisitte nelikymppiselle äidillenne jos saisi valita, ja toistan, ettei dataominaisuudet ole nyt se tärkein, vaan ulkonäkö ja käytettävyys. Täältä kysyn nyt neuvoa, kun itse olen tällä hetkellä 50-50 :)

2. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Osta se Samppa.Eipä ole jokaisella "tupperware" illassa saman merkkistä luuria:) Ja uskon, että palvelee äippääs pitempään, kuin Noksu.

3. dz

Tykkäykset:
    0
    Itse sanoisin Nokia lähinnä käytettävyyden puolesta. Eteen ei vielä ole tullut nokiaa helpompaa kännykkää, ja nainen + 40v ei yleensä ole se nopeimmin uutta logiikkaa omaksuva yhdistelmä. Ei millään pahalla :)

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    Juu no siis tuo on kyllä ehottomasti totta :) Kyllä se Samsunginkin valikkorakenne on hyvin helppo omaksua... lisää mielipiteitä kaivataan!

5. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    No jos Nokian puhelin on ollut aikaisemmin voi olla Samsungin kanssa alussa ongelmia, mutta kyllähän se siittä. :)

Mutta varmasti Samsung olisi vähän erinlainen kuin perinteinen Nokia.

6. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Osta samppa, eipähän ole ihan joka likalla :) ,vähän erikoisuuden tavoittelua...

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kaiken sen negatiivisen jälkeen mitä olen 6610:sta kuullut (näytön värinät, kaiuttimen särinät yms.), päätyisin ehdottomasti SGH-A800:een.

8. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Samsung ihan laadunkin kannalta.. Nokia on Nokia.

9. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Sanoisin että jos sun mielestä ulkonäöltään Samppa on hieno niin ota se... Sen verran tiedän omien kokemuksien perusteella että Nokia on laadultaan hyvä. Valitettavasti Sampan kännyjen laadusta ei kokemusta oikein ole kun on tullu vaan liikkeis niitä räplättyä mutta tuskin sen laadussa mitään valittamista on. Hyvin nuo muut omistamani Sampan laitteet on toiminu :)

10. Aero

Tykkäykset:
    0
    No pitihän se samppari äidille hankkia, vappuna saa paketin avata kun sillon on synttäritkin, toivotaan että pitää. Kiitos vastanneille, varmistitte valintani!

11. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    paljonko toi a800 maksaa sillä omalle äidilleni lahjaksi sitä ajattelin.
    niin ja mites se näyttö, minkä kokonen se on (antakaa jotain esimerkkiä jostain toisesta malliosta niin osaa vähän verrata) ja kuinka selkeä esim. päivän valossa.

olis todella hieno puhelin ja PIENI sekä simpukka malli joka äidille ois tärkeetä

12. Aero

Tykkäykset:
    0
    Kyllä se siinä 270-315 pyörii. Mulla listahinta on 315 euroa, näyttäisi (verkkokauppojen perusteella), että Samsung laski hintojaan, en sitten tiedä, mutta tuolla hinnalla olen sitä myynyt. Näyttö on sininen, tarkka ja ainakin omasta mielestä vallan mainio, valikkorakenne helppokäyttöinen, soittoäänet upeat, hienostunut design, hemmetin kevyt ja pieni... en tiedä mitä muuta oma äiti puhelimelta haluaa, ainakin dataominaisuuksia ei kaipaa, joten tuo on ainakin hänen käyttötarkoitukselleen erinomainen (ainakin omasta mielestäni, kun ei hän koskaan GPRS:ää ole nykyisessä käyttänyt :).

13. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    jep no ei täälläkään mitään data ominaisuuksia kaivata...kuuelmma ois hyvä ku ois suht hyvät soittarit ja sille riittää puhuminen (ei ees textaa pahemmin) mutta simpukka on kuulemma pakko olla ja niin pieni että hukkuu korvaan :)

14. Aero

Tykkäykset:
    0
    Jes jes, tänään pari kipaletta noita tuli ja yksi menee sitten lahjapaperissa äidille. Kuulemma juuri uutta kännykkää katseli itselleen :) Hemmetti kun on upean näkönen tuo A800!! Varmaan seuraavaks muija kinuu tollasta naisten päivä/synttärilahjaks :)

15. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mun piti ostaa mutsil kans toi mut päätinkin ostaa sgh-t100:n mut en oo avannu pakettii ja annan sen sil vasta äitienpäivänä :)

16. Aero

Tykkäykset:
    0
    Joo T100:sta aattelin kans, muttei äiti tykännyt siitä kun mulla oli käytössä. A800:sta tykkäs tosi paljon kun myymälässä kävi ja se on pienempi (tärkein kriteeri :), ei tosin tiedä vielä mitä saa.

17. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    täällä päässä kelpas molemmat ja värinäytön takii (aattelin sitä et käytän itekki sitä joskus vähän :) niin ei voi olla mustavalko näyttö) ostin sen

18. Dinesh

Tykkäykset:
    0
    Vähän voisitte sitten sanoa mitä mieltä itse kyseisestä puhelimesta, vaikka äidillenne ostattekin. Itse vakavasti harkitsemassa ehkä, kun en koe itselleni värinäyttöä niin kovin suureksi tarpeeksi, vaan ehkä juuri tuo pieni koko ja että viestejä mahtuu. Myös soittoäänien hyvä laatu on tietysti plussaa. Eli vähän käyttökokemuksia, kiitos. :)

19. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mä en tiedä ainkaan ennen äitienpäivää kun päätin olla uteliaisuudeltani tällä kerta kattomatta edes laatikkoon (tulis liian kova himo räplätä sitä)

20. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju