1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokia 6610 soittajaryhmien soittoäänet galleriasta ?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Lassiter, 4/2/03.

1. Lassiter

Tykkäykset:
    0
    tietääkö joku softaa jolla voi soittoäänet siirtää suoraan soittoääniin , eli ei siis galleriaan? jos äänet ovat galleriassa en voi käyttää kuin yhtä soittoääntä sieltä...
    ... soittajaryhmissä en voi edes selata galleriaa ja ottaa sieltä ääntä... kummallista...
    elikkä tarkotus olisi saada kaikille soittajaryhmille oma soittoääni galleriasta, onko se mahdollista ?
    puhelin on 6610 ja softa on 3.09

2. Sami

Tykkäykset:
    1
    7210:ssä (6610:n rinnakkaismalli) vaatii onnistuakseen päivityksen versioon 4.18.
    Tosin tämä päivityskin tuo yhden lisäongelman mukanaan. Jos soittajaryhmän soittoääneksi valitsee galleriasta polyfonisen soittoäänen, puhelimen näytön valo ei syty kun kyseisestä soittajaryhmästä soitetaan. Ainakaan useimmissa tapauksissa. Näin ollen 4.18 ohjelmiston mukanaan tuoma hyöty on tältä osin vähintäänkin kyseenalainen. Ongelma korjattaneen seuraavassa ohjelmistoversiossa.
    Tästä aiheesta on kirjoitettu enemmän 7210-threadeissa, lue sieltä tarkempaa tietoa.

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    minulla on aika erikoinen juttu tuossa taustavalo jutussa sillä minulla on isä ja äiti samassa soittaja ryhmässä...kun jompikumpi soittaa kännykästä niin ei syty mutta kun äiti soittaa töistä niin syttyy...millään muulla numerolla tai millään muulla soittaja ryhmällä en ole tuota onnistunut tekemään ja en voi millään ymmärtää että miten puhelin on päättänyt että kun tuosta numerosta soitetaan niin syttyy....mitä minä luulen niin nokia on unohtanut kokonaan ohjelmoida nuo taustavalot tuohon soittajaryhmien kautta mentäessä galleriaan ja sieltä otettuihin ääniin ja jos ne eivät ole sitä ohjelmoineet niin miten tuo yksi numero voi sitten ne näyttää??? taas niitä maailman kaikkeu....oho...nokian ihmeitä. :)

Jaa tämä viestiketju