1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6610:n hitaus!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Criss, 9/3/03.

1. Criss

Tykkäykset:
    0
    Ostin tossa viikko pari sitten tommosen nokia 6610:n.
    Puhelin toimii muuten vallan mainiosti mutta sen hitaus!
    puhelin on esim. 3310:iin verrattuna todella hidas...tämän huomaa kun esimerkiksi kirjoittaa tekstiviestiä. Miten tämän ongelman saisi korjattua?
    Olen kuullut noista softapäivityksistä...auttaisiko ne asiaan? Entä jos vien liikkeeseen puhelimen päivitettäväksi niin maksaako se paljonkin?

Kiitos vastausista jo etukäteen!

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Kai se takuuseen menis vie ihmeessä huoltoon mun 5100:sessa valikot hidastelee myyjä sano liikkeessä et ne viat voi pahentua jos ei käy päivittämässä.

3. Zakke

Tykkäykset:
    0
    Suuri ero 3310iin?

Ihmettelen suuresti. Itselläni on 5100 ja vaimolla 6610 enkä ole kummassakaan huomannut mitään eroa esim. vaimoni vanhaan 3310 puhelimeen. Puhumattakaan siitä, että molemmat uudet ovat nopeampia kun vanha 5210ni.

Onko markkinoille sitten tullut jo näinkin uusissa puhelimissa useampia ohjelmistoversioita, sen tietää joku varmasti...

Ainoa toiminto mikä mielestäni normaalijutuista kestää, on 60 viestin poisto kerralla muistista. Hyvä käyttis-yksityiskohta mm. tekstareihin on tuo "pikanäppäin" suoraan kirjoitustilaan.

Z

4. Ron^

Tykkäykset:
    0
    Ainakaan oma 6610 ole kovinkaan hidas. Olen kyllä monta kertaa hitaampiakin nähnyt. Softa on 4.18

5. desentera

Tykkäykset:
    0
    Ei munkaan 6610 oo hidas ollu...

6. alennus

Tykkäykset:
    0
    Olen huomannut ystäväni puhelinta käyttäessä saman ongelman. Kestää tosi kauan ennen kuin reagoi! Toista on 5210:ni kanssa.

7. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mä luulen että johtuu series 40:ssä siitä kun on värinäytöt ym ja jos se kännyn prossu ei jaksa pyörittää sitä niin hyvin??? ei mitään ietoa mutta oma veikkaus on se

8. Sami

Tykkäykset:
    1
    Kyllä se vaan on ikävä tosiasia tuo 6610/7210:n hitaus. Kokemuksia kahdesta eri softasta, eikä 4.18 ainakaan puhelinta nopeuttanut. Nyt on käytössä Samsung S100, ja se on "elävä" todistuskappale siitä, että värinäyttöpuhelin voi olla aivan yhtä nopea kuin mustavalkopuhelinkin.

Olisikohan sitten prossu hidas, muistia liian vähän tai sitten saattaa olla ihan ohjelmallista tuo hitaus, paha mennä sanomaan.

Miten muuten Series 60-puhelimet, ovatko ne yhtä nopeita kuin Nokian mv-puhelimet?

9. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itse veikkaan juuri tuota prossun hitautta ja muistin vähyyttä syyksi

ainakin omassa 3650:ssa on softa todellanopeata mutta eikös tässä olekkin joku 104Mhz prossu niin se johtuu varmaan siitä

Jaa tämä viestiketju