1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 vikoja?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja -saku-, 15/1/04.

1. -saku-

Tykkäykset:
    0
    Hei!

Olen ostamassa Nokian 6600:aa, ja kysyisin, että onko siinä mitään erityisiä vikoja?

Eräällä tutullani on yksi melko ensimmäisistä 6600:ista, ja hän on löytänyt kaksi vikaa:

1. Tietyllä tavalla valikoissa liikuttaessa puhelin menee kokonaan jumiin.
    2. Pakkasella puhelimen kaiutin rämisee, eli puhelujen ääni kuuluu huonosti. Vika häviää, jos kaiuttimen kohtaa lämmittää hetken aikaa kädellä.

Kysyisinkin erityisesti, että onko tuota kaiutinvikaa korjattu nyt myytäviin yksilöihin?

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

T.Saku

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    HÄH??
    Miksi se olis korjattu ku ei siitä kukaa tiedä.Ja se lienee kyllä ihan fyysinen juttu kun muovi eri lämpötiloissa elää,niinku ite olette huomanneet.Ja mitää uusia softia ei vielä ole tähän päivään mennessä ole ilmotettu tulevan suomessa joka korjais yleensä ongelmia.

3. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla kuulokkeesta on pari kertaa kuulunu huonommin, eli räminä kuulostaisi kuvaavalta sanalta. Tosin tähän on auttanut puhelun lopettaminen ja uudelleen soitto (Samaa on ilmenny aikaisemmin ainakin 3310:ssa joka tosiaan on aivan eri tason puhelin) Mun puhelin on ostettu joulun aikoihin.

Jaa tämä viestiketju