1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 -> vikaa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mitza, 5/11/05.

1. Mitza

Tykkäykset:
    0
    Hommasin juuri käytettynä kyseisen puhelimen, ja uskon vahvasti että puhelimessa on jotain vikaa.

Eli:
    -Lähes aina käynistettäessä puhelin soitaa vain osan tai ei mitään siitä alkuteemasta.

-Lähes mitkään ohjelmat tai pelit ei toimi. Aina kaatuvat. (noin 10kpl ngagen pelejä esim testattu)

Ohjelmatkin vain "sulkeutuvat"

Käytin puhelimen eilen huollossa. Päivittivät siihen uusimman ohjelmiston.
    Ei auttanut mitään muutakun ennenkun ohelma tai peli kaatui, tuli lukemaan: "Ohjelma suljettu ja jotain.."

Yhden levyen virustentorjuntaohjelman olen saanut toimimaan ja sanoo ettei oo viiruksia.

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Kannattaisi testata muitakin (esim. ilmaisia) ohjelmia eikä vain kaken waretettuja pelejä joita ei ole suunniteltu 6600:lle.

3. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minun 7610 tilttaili todella paljon sen alkuäänen kanssa. Se pätki ja joskus ei kuulunut.

Minäkin suosittelisin kokeilemaan ihan tuolle luurille tarkoitetuilla softilla eikä n-gagen peleillä.

4. roska90

Tykkäykset:
    0
    Joo tommoset ohjelmat sekottaa aika usein puhelimen (niinkuin minulla käynyt jo useamman kerran). Kyllähän noita LAITTOMIA n-gage pelejä voi silti laittaa kännyyn kunhan vain ensiksi ottaa selville miten niitä käytetään yms. ja että toimiiko 6600:ssa (useimmat EI toimi).
    PS. Tästä asiasta ei saisi tässä foorumissa keskustella (laitonta).

Itsellä on ostohetkestä asti ollut tuo sama ongelma, että välillä soittaa alku tunnarista vain osan. Siihen en tiedä syytä.

Itse olen muutaman kerran siirtänyt kaiken tärkeän (no jotain kuvia yms. :D) kännykästä tietokoneelle ja sen jälkeen alustanut puhelimen muistin ja muistikortin. Sen jälkeen kännykkä on aina toiminyt moitteettomasti. (Paitsi tuo käynnistys ääni). Sen jälkeen vain tietokoneelta ne "tärkeät" tiedotot takaisin.

5. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Ei se munkaan alkukuvassa aina soita koko sävelmää vaa pätkii tai ei tuu ollenka. Kyl se sit aika usein kuitenki toimii.

6. samumanu Vieras

Toi alkutunnarin soitto-onkelma on ihan ominaisuus, ei tuu varmaan ikänä muuttumaankaan vaan välilä toimii ja välillä ei. Ei kyl mikään paha bugi..

Jaa tämä viestiketju