1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 vai Siemens SX1?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja JMan, 1/3/04.

1. JMan

Tykkäykset:
    0
    EDIT: Olen sitten päässyt niin pitkälle että symbianpuhelin se pitää olla ja jäljellä 2 vaihtoehtoa, 6600 ja SX1. 6600 puolesta puhuu tällä hetkellä vahvasti hinta, vaikka olen pitkään pitänytkin Nokia-boikottia, niin voi olla että tällä kertaa joutuu taipumaan. Vai onko SX1 sittenkin niin hyvä että kannattaisi sijoittaa se melkein 100€ enemmän?

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Re: Uusi puhelin monipuoliseen käyttöön? Sudenkuoppia...

Jos olet tuota mieltä, niin kannattaa katsella 6600. Tuo lisäksi kattaa haluamasi ominaisuudet ja siinä on Symbian, joten ei tarvitse kikkailla millään Javalla.

3. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    SonyEricsson P900 jos hinta ei ole este.

4. JMan

Tykkäykset:
    0

5. JMan

Tykkäykset:
    0
    Olen sitten päässyt niin pitkälle että symbianpuhelin se pitää olla ja jäljellä 2 vaihtoehtoa, 6600 ja SX1. 6600 puolesta puhuu tällä hetkellä vahvasti hinta, vaikka olen pitkään pitänytkin Nokia-boikottia, niin voi olla että tällä kertaa joutuu taipumaan. Vai onko SX1 sittenkin niin hyvä että kannattaisi sijoittaa se melkein 100€ enemmän?

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    MP3 soitin jos tarvit niin Siemens.

Kummatkin joudut softaan ainakin kerran.

Siemensissä 2vuoden takuu.

Muut jutut sitten melkein puoltaa Nokiaa.

7. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei 6600:n näppäimistökään mikään täydellinen ole, mutta helpompi siihen on tottua kuin SX1:n näppikseen. Pidempään käyttäneenä voi SX1 tuntua jopa paremmalta kuin 6600:n näppis. Itse lokakuusta 6600:aa käyttäneenä olen pettynyt tuohon näppikseen.

8. JMan

Tykkäykset:
    0
    Nonniin siirryin sitten pahan valtakuntaan ja tilasin nokian. En kokenut että oisin ihan niin paljon lisäarvoa saanut sillä 70€ minkä siemens maksoi enemmän.

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Valitsisin noista kahdesta Siemensin. Itse en tule toimeen ilman radio ja mp3 soitinta ;) Kannattaa kuitenkin odottaa uutta softaa, sillä tämä ensimmäinen on melko buginen.

Kai tuohon näppäimistöön voi tottua, kuukauden ollut käytössä, mutta vieläkin on vaikeaa.

10. keke_

Tykkäykset:
    0
    Omat kokemukseni SX1:stä rajoittuvat prototyyppiin, mutta ainakin se oli valtavan hidas. Protosta johtuen siinä oli bugeja kuin pienessä kylässä, mutta en usko että läheskään kaikkia on saatu korjattua tuotannon ensimmäisessäkään softaversiossa - kuten adapter totesikin.

Noh, ehkä SX1:n protoa ja N6600:sta ei voi vertailla rinnakkain tasapuolisesti, mutta itselläni tuli sellainen fiilis, että SX1 olisi ollut kova sana N3650:n rinnalla. Nyt kun se joutuu kilpailemaan N6600:n kanssa niin en valitsisi sitä ikinä...

Jaa tämä viestiketju