1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 värivaihtoehdot.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Manticore, 13/11/03.

1. Manticore

Tykkäykset:
    0
  2. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    [OT] Tuolla samaisella sivulla kun katsoo noita N-Gagen kuvia ja klikkaa kuvaa, jossa näyttäisi olevan Sonicin pakkaus, avautuu kuva N-Gagen kantolaukusta...tietääkö joku mistä moisia saisi?

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse kyllä olen nähny kolmea väriä. Rose on tyylikkäin.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    En tiedä
    Tätäkö tarkoitti
    Tätäkö tarkoitti

5. Janne

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 & Sonera
    Omani on Rose, joka on mielestäni tyylikkäin. Se harmaa on vähän tylsä, tavallinen.

6. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Perskules sehän onki peleille

7. Jusku

Jusku Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    149
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 (+Jolla)
    Mullakin on rose, aattelin että poikkeais vähä joukosta mut taitaakii olla niin et sil silverilla poikkeais enemmän... :p

Mut tosiaa mun mielest rose parempi.

8. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    ..tai hopea, joka todellakin on helmiäis-valko-harmaa eikä hopea mielestäni.

Kullanvärinen on tarkoitettu ainoastaan Aasian markkinoille. Itse kysyin alkuviikosta VTG:ltä josko heille olisi tulossa mallistoon 6600:n kuoria, mutta vielä en ole vastausta saanut.

9. -tiger-

Tykkäykset:
    0
    kyllä toi kullan värinen olis hienoin. kai noita kuoria jostain sais.
    siis kyllähän noita kuoria on ainakin noi hopeet, rose, kulta ja vaaleensiniset.

10. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vaaleensiniset? -ootko muka nähnyt nuo neljä väriä rinnakkain vai tekikö digitaaliaika sulle kepposet (kuvat&näytöt kalibroitu/ kohteet valaistu ihan miten sattuu)? Nokian oman ilmoituksen mukaan niitä on vain kolme eri väriä. Laitatko linkin tietosi lähteeksi.

11. -tiger-

Tykkäykset:
    0
    kyllä, voisin vaikka vannoa että tommoset on jossain ollu ja oikeen tekstin kanssa->light blue tms.. voin kyllä olla väärässäkin. (ei olis ensimmäinen kerta vaikka melkein ;)

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei ole tainnut moneen päivään toi linkki pelittää =/ Tai siis sivu on, mutta ei kuvia?

13. desentera

Tykkäykset:
    0
    Hopea näyttää Nokian kuvissa tyylikkäämmältä, mutta luonnossa rose on hienompi.

14. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Luonnossa olen kummatkin nähnyt ja rose on paremman näköinen.

15. DaKyy

Tykkäykset:
    0
    6600:n kuoret on vaan vittumaisia vaihtaa, ei ole vaikeaa olla hajoittamatta kuoria taikka itse puhelinta. Lisäksi se kameran yläpuolella oleva osa on myös vittumaista vaihtaa :)

16. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse ,kun kuulin sanan Rose,niin tuli mieleen sellainen hintahtavan värinen luuri,mutta kattia kanssa.Rose on todella tyylikäs väri ja itselläni toisessa taskussa sellainen onkin tällä hetkellä.

17. traktori

Tykkäykset:
    0
    Todellakin on; Oli tuossa uutena tulleessa 6600:ssa 9-näppäimen alla jotain skämää, ettei se ottanut painallusta vastaan joka kerta. Huoltoon sitten vein, eivätkä olleet vielä yhtään ko mallia avanneet, joten hiukan aikaa meni, ja takaisin saatuani oli etukuoren ja runko-osan välissä koko matkan pieniä jälkiä ja etukuori irvisteli. Tietysti valitin asiasta, ja sainkin uuden etukuoren, mutta sekään ei mielestäni enää istu aivan yhtä tukevasti kuin alkuperäinen. Korjaajakin valitteli, ettei ollut tullut vielä mitään ohjeita tai työkaluja Nokialta, mutta ihan rohkeasti vain oli vääntänyt väkisin kuoren auki...

Kannattaa siis olla todella varovainen kuorta avatessa.

18. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    He, kyllä varmaan ohejeet on tullut, mutta lähinnä sellaiset ettei niitä vehkeitä avata.

19. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän tonkin avaamiseen on ohjeet ja välineet olemassa, eihän se niin voi olla ettei olis. Ammattitaito ei ehkä hänellä sattunut olee kohallaan... Ilkeä se kuori on kyllä avata mutta onnistuu jos on järkeä/välineitä.

20. DaKyy

Tykkäykset:
    0
    Jollain muovista tehdyllä klipsillä sitä voi koittaa aukoa. jos jollain metallisella koittaa niin varmasti on kuoret naarmuilla.

Jaa tämä viestiketju