1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600: Tekstiviesti ja puheluongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja J/P, 23/1/06.

1. J/P

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään tullut sellaista ongelmaa eteen, että kännykkä ei ilmoita tulleista tekstiviesteistä, eikä puheluista. Jos tekstiviesti tulee niin sen näkee ainoastaan saapuneista. Esim. puhelin ei värise eikä viestiääntä kuulu. Profiilin vaihto ei auttanut. Otin myös akun pois, mutta samanlaisena on edelleen.

Puheluissa kännykkä värisee ja soi, mutta tietoa vastaamattomasta puhelusta ei jää näkyviin.

Ongelma alkoi yks ilta kun latasin puhelinta, odottelin yhtä tekstaria saapuvaksi, aamulla saapuneista huomasin tekstarin tulleen ajallaan. Erikoisinta on että muuten puhelin toimii moitteetta, ei ole edes kaatunut tai ilmoitellut mistään erikoisista asioista.

Nokialaiseni on yli kaks vuotta vanha ja tähän asti toiminut ilman suurempia ongelmia.

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Olisko softa jumissa? Varmuuskopio ja formatointi tai sitten päivitys voi auttaa.

3. J/P

Tykkäykset:
    0
    Sain kuntoon kun varmuuden vuoksi vielä irrotin akun pari kertaa ja käynnistelin puhelinta muutaman kerran. Lisäksi sim korttia siinä välillä vaihtelin.

Onneksi ei tarvinnut huoltoon viedä.

4. Aapeli_63

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään muulla esiintynyt yllä kuvattuja ongelmia?
    Mulla on nyt tämä sama ongelma, eikä puhelimen sammuttelu ja akun irrottaminen oo auttanut.

5. j_antti

Tykkäykset:
    0
    N-gagessa sama ongelma joka esiintyi sen jälkeen jos olin vaihtanut muistikorttia. Soittoäänet oli muistikortilla ja kortin vaihdon jälkeen puhelin ei niitä enää löytänyt. Puhelun tullessa ei soittanut mitään ääntä. Sitten laitoin äänet joka kortille samaan kansioon, niin ei enää tehnyt tuota ärsyttävyyttä.

Auttoi seuraava: Mene profiileihin ja muokkaa jokaisen profiilin soittoääni uudestaan. Eli valitset soittoäänen uudestaan, niin että kuulet sen kaiuttimesta. Auttoi minulla, toivottavasti muillakin.

6. Aapeli_63

Tykkäykset:
    0
    Okei.
    Veikkaisin kuitenkin, että tässä ei oo kyse noista äänistä sinänsä. Esim. viestin merkkiäänenä on mulla ihan peruspiippaus. Viestistä ei vaan tule mitään ilmoitusta, ei ääntä eikä värinää. Sitten kun joskus tuntienkin päästä alkaa itse räplätä puhelinta, ilmestyy viestin (kirjekuoren) kuva näytön yläreunaan. Ja saapuva puhelu hälyttää normaalisti, mutta jos siihen ei ehdi vastata, ei näytölle jää mitään tietoa vastaamattomasta puhelusta.

Jotenkin veikkaisin itsekin, että softa on sekaisin tai jtn. Mutta kun olen luuriin jo yhden softapäivityksen maksanut omasta pussista, ei oikein kiinnosta viedä huoltoon, paitsi jos voin olla varma että viasta pääsee eroon.

Jaa tämä viestiketju