1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 sovelluksen poisto ongelma?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Olli-Pekka, 7/5/04.

1. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Haluaisin poistaa mun Nokia 6600 puhelimesta asentamani Psiloc Screen Saver ohjelman. Olen yrittänyt poistaa sitä sovellusten hallinan kautta mutta puhelin valittaa järjestelmä virhettä. Mitä mun pitäis tehdä että voin poistaa sen ohjelma?

2. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Lisään vielä että muut sovellukset jotka olen yrittänyt poistaa poistuvat ihan kiltisti että tuskin mistään suuremmasta on kyse? Olen myös kokeillut sammuttaa puhelimen ja irroittanut vielä akunkin mutta senkään jälkeen ton ohjelman poisto ei onnistu.

3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Eihän ohjelma vain ole aktiivisena taustalla. Asetuksissa on toisinaan, että aktivoidaan puhelinta käynnistettäessä. Joten jos näin on, niin muutos ohjelman asetuksiin ja uudelleenkäynnistys.

4. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    No en tiedä voi se kai olla taustalla pyörimässä kun se on näytön säästäjä ohjelma. Mut en löytänyt sen valikosta kohtaa josta sen vois sulkea? Näkeekö tost Nokia 6600 puhelimesta mitkä ohjelmat siellä on päällä taustalla jos sitä kautta vois jotenkin sen sulkee?

5. lordofthemobiles

Tykkäykset:
    0
    Painat vaan valikkonäppäintä pohjassa niin esiin tulee lista kaikista pyörivistä ohjelmista. Siitä vaan sitten C:llä poistelet.

6. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Joo kokeilin painaa tota valikko näppäintä pitkään mutta siihen tuli vain yksi kuvake joka oli sellainen luurinkuva ja jossa luki puhelin? Entä onnistuuko ton sovelluksen poistaminen vakkapa Fexplorerin kautta tai onko vielä jotain muuta konstia jota vois kokeilla?

7. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    Tuttu ongelma.

ratkaisu 1: Buuttaa puhelin ja koita poistaa ohjelmaa heti

ratkaisu 2: Asenna ohjelma uudelleen, siis sen vanhan päälle ja koita samantien poistaa.

toki fexplorerillakin voit etsiä screensaver hakemiston ja tuhota sen, mutta tästä ei ole kokemusta joten en suosittele.

8. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Joo kokeilin tota että heti käynnistymisen jälkeen yritin mennä valikkoon mutta ei mun puhelin sinne valikkoon mene heti käynnistymisen jälkeen tai ainakin se menee silloin ihan jumiin? Uudestaan en tota voi asentaa kun ei mulla ole enään tietokoneella eikä puhelimessa ton Psiloc Screen Saverin asennus tiedostoja ja Psilocin sivulla on tosta uudempi versio?

9. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Vielä sit että mihin kansioon noi sovellukset tallentuvat kun sen asentaa puhelimen muistiin voishan sen varmaan sitä kautta tuhota tolla Fexplorerilla. Mutta kun katselin tolla Fexplorer ohjelmalla noita kansioita niin huomasin että noi sovellukset jotka on puhelimeen asennettu niin niiden tiedostoja löytyy vähän kaikkialata puhelimen kansioista?

10. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Onkohan mahdollista että Nokian huollossa osaisivat poistaa ton jollain tapaa että kaikki muu säilyy ennallaan mutta tuo sovellus vain saatais puhelimesta pois?

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Epäilen et onnistuu mutta kun puh ei ole kädessäni en 100% varma voi olla.

12. Crossfade

Crossfade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eise haittaa vaikka on uudempi versio koska se menee sitten vanhan päälle.

13. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Löysin nyt sen saman version Kazaalla kumpi siihen kandee asentaa päälle tuo sama versio vai toi uudempi vai onko aivan sama?

14. Crossfade

Crossfade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Voi olla että helpommin lähtee pois uudemmalla..

E: Ainii se on tuolla psilocin sivulla varmaan demo versio eli kokeile eka sillä kazaalla haetulla.

15. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Joo sain sen pois kun asensin ton uudemman version joka oli tuolla psilocin sivulla. Mutta sitä ihmettelen kun kävin asentaa sitä uutta versiota niin se ekana poisti sen vanhan eikä asentanut sitä uutta ollenkaan? No pää asia et sain sen poistettuu.

Jaa tämä viestiketju