1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 softaongelmia?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Striker, 10/3/05.

1. Striker

Tykkäykset:
    0
    Otan toisesta ketjusta tämän copy/pastena, missä ei tuntunut vastausta tulevan.

Nyt on softapuolella ongelmaa. En tunnu onnistuvat asentamaan mitään java -sovelluksia. Jar -tiedoston olen pistänyt BT:llä kännyyn ja kun alan asentaan, tulee ilmoitus "Sovell. suljettu ChildInstaller", minkä jälkeen viestit ohjelmaa ei voi sammuttaa. Siihen jää vaan asennuspalkki eikä mitään tapahdu. Peruuta napilla kun yrittää keskeyttää asennusta, ei mitään tapahdu kun vastaa kyllä keskeyttämiselle. Sit pitää boottia kone että asia korjaantuu.

Eli ostin käytettynä tän puhelimen ja versionumero on 3.42.1. Se on todella vanha versio, sen tiedän. Ja olen kuullut että vanhoissa versiossa tässä mallissa oli bugeja riittämiin. Mutta voiko noinkin iso bugi olla tässä, mitä tossa selittelin, vai onko jostain muusta kiinni? Tosin tänä aamuna känny boottas itsensä ihan itsestään.

Tehdastakuu on ummessa, joten ilmaista versiopäivitystä ei ollut huollolla antaa. Kaupan takuu on yhden kuukauden, mutta käydessäni siellä, sanoivat ettei oo siellä välineitä päivittää softaa. Sen asian tiimoilta on vielä neuvottelut kesken.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos olet ostanut laitteen liikkeestä ja tuotteessa on virhe, on virheen korjaaminen myyjän ongelma.
    Reklamaatio aika on ~6kk

3. Striker

Tykkäykset:
    0
    No tarjoshan se mahdollisuutta vaihtaa sitä puhelinta toiseen samanlaiseen käytettyyn. Siinäkin oli yhtä vanha versio, sekä sain juuri vaihdettua etukuoren tähän mun puhelimeen.

No huomenna tiedän enemmän kun käyn siellä uudestaan. Pitäisi olla semmonen kaveri töissä joka voi päättää näistä.

4. Striker

Tykkäykset:
    0
    No hyvin kävi ja ottivat puhelimen huoltoon. Huollon ajaksi sain samanlaisen käytetyn puhelimen. Sama softaversio, sama bugi. Eli siitä se on sitten lopulta kiinni.

Jaa tämä viestiketju