1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 slide käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Fitz-Hume, 27/12/08.

1. Fitz-Hume Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    523
    Puhelinmalli:
    XZ
    Pistin tämän pystyyn, kun tuo edellinen käsittää 3600 ja 6600 samassa. Tämän voi poistaa jos löytyy samanlaista ketjua, itse en löytänyt.

Mutta asiaan, vähän heräteostoksena tuli 6600 slide hankittu. Nykyään voi rakenteesta ainakin sanoa sen, että ulkomailla valmistetut noksut ovat rakenteltaan parempia kuin Suomessa (natisevat "ännät"). Tämä on vissin päivitys 6500 slideen, takakansi rosteria, etu muovia. Mutta mielestäni jämäkämpi kuin edellinen, mulla oli käytössä 6500 slide, ja siinä takakansi oli vähän niin ja näin, johtuen tuosta kolmipiste kiinnityksestä. Kamerasta en oikeastaan odottanut paljoa (ei Carl Zeiss), mutta kokeiltuani yllätyin positiivisesti, tämä vähintään ellei jopa parempi kuin 6500 slide, ja siinähän on jo hyvä kamera. 6600:n liuku ei heilu mihinkään ja toimii erittäin hyvin, takakansi oli muuten todella vaikea aukaista, mistä varmaan jämäkkyys kanssa.
    Musiikkisoitin yllättävän hyvä, ja mukana handsfree "härpäke" missä 3,5mm liitin. Ääänenlaatu paranee kyllä omilla kuullokkeilla huomattavasti.
    Näppäimet toimii, hyvin sujuu kirjoitukset.

Tässä nyt aluksi jotain. Kokonsa/rakenteeltaan puolesta parempi kuin edeltäjä, käytettävyydeltään suunnilleen sama.

2. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    itse olen pitkän aikaa hakenut kakkospuhelimen korvaaja taskuun nokia 8850 tilalle. Tämän luurin kun otti käteen niin tuli "se on tässä" reaktio.

Perusnokiahan tämä on käytöltään. Plussaa tulee 3G:stä, kartat-sovelluksesta ja tyylikkäästä muotoilusta. Nyt voi laittaa 8850 vitriiniin ja heittää tämän taskunpohjalle.

3. Phoebia

Tykkäykset:
    0
    Oli kaksi viikkoa käytössä ja yht äkkiä tilttasi. Kalenteri rupesi itsestään selaamaan päiviä. Sliden napit ei toimi muuta kuin sammutusnappi. Eli ei saa päälle mitenkään (pin koodia tai offline tilan hyväksyntää ei voi tehdä). Kuuluvuus aika huono. Mutta se ehkä vain minun korvissa ja soittoäänet erittäin kovalla eikä kummiskaan kuulu tarpeeksi lujaa. Palautan puhelimen ja varmaan ota toiseen. Harmi, koska muuten oli hyvä puhelin.

4. Peurasaari

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Mulla kans softa sekoili alkuun jonkun verran mutta nyt toimii moitteetta kun päivitti uusimman softan. Huomasin vaan että puhelimessa ei windows liveä vaikka nokia niin lupaa. Muilla varmaan sama homma. Laitoin nokialle mailia että mistä softan saa, kun se kerran luvataan puhelimen mukana olevan. Muutoin täysin tyytyväinen puhelimeen. Jotain pientä on mutta niiden kanssa pärjää.

5. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Ihan mielenkiinnosta, missäs tälläinen onnistuu?

6. kantti

Tykkäykset:
    0
    Ainakin mun duunissa jos on tarpeeksi respektiä. (puhelinetu)

7. Phoebia

Tykkäykset:
    0
    Palautan ja ostan toisen tilalle? Saa nähdä. Jos antavat kokonaan uuden puhelimen tilalle niin sitten.

8. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4672
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    DOA-vaihto tuskin onnistuu. Huoltoon laittavat puhelimen ja huollossa sitten päätetään tuleeko uutta luuria tilalle vai korjataanko vanha.

9. Peurasaari

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    No niin nokialta tuli vastaus windows live kysymykseen...

Pahoittelemme sivuilla ollutta virhettä, valitettavasti nokia 6600 slide malliin ei ole saatavilla windows liveä. Sen saatavuutta voi tiedustella microsoftilta. Korjaamme tiedot sivuilla pikaisesti.

Kauheesti lohduttaa. No pitää käyttää noita webpohjaisia.

10. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    eBuddyn javapohjainen clientti pitäisi toimia mielestäni 6600 slidessäkin, kannattaa ainakin kokeilla.

11. thekimmo

Tykkäykset:
    0
    Tänään tuli ostettua toi 6600 slide.
    Tosi hyvältä ja tosi hienolta vaikuttaa, erittäin tyytyväinen olen.
    Nyt suunnilleen kaikki valikot läpikäyneenä on ilmaantunut kysymys, että mistä saa vaihdettua sitä puheluiden äänenvoimakkuutta?

Entä mikä on "lentotila"??

12. Nicce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Puheluiden äänen voimakkuutta saat todennäköisesti säädettyä puhelun aikana nuolinäppäimistä ja lentotilassa puhelimen rf-puoli sammutetaan.

13. matti66

Tykkäykset:
    0
    Nokia 6600 slide taustavalo?

Moro.
    Voisko joku auttaa ja sanoa. Että miten tossa 6600 slidessä saa tuota taustavalon aikaa jatkettua?. Nyt on sillai, että kun puhelin käyttämättömänä niin taustavalo sammuu about 5 sekunnin kuluttua.

14. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Todennäköisesti ei pysty vaikuttamaan valon kestoon mitenkään ellei puhelimen asetuksista semmoista kohtaa löydy. Yleistä s40-laitteille.

15. matti66

Tykkäykset:
    0
    No voi prkl. Ois edes joku sovellus, millä noita asetuksia pääsis viilaileen

Jaa tämä viestiketju