1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600, opera ja active data??

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kmt-85, 7/4/04.

1. kmt-85

Tykkäykset:
    0
    Ostin viikko sitten nokia 6600 ja nyt olis tuosta operasta hieman kysyttävää. Olen sitä parilla sivulla testannut. Voiko operalla surffata täysin samoilla sivuilla kuin kotikoneeni modeemiyhteydelläkin? Tulee tuo modeemi yhteys nykyään kalliiksi kun päivittäin tulee surffailtua useita tunteja, niin ajattelin että koneen käyttö vähentyisi, jos ottaisi tuon soneran active datan. Siinähän on 10e kk maksut, joka sisältää 20mt tiedonsiirtoa kuukaudessa. Onko tuo 20mt paljon? Eli riittäiskö minulle. Yleensä surffailen päivittäin tällaisilla forumeilla, luen sähköpostit, huuto.netissä, joillain autosivustoilla jne. Ostan joskus myös tavaraa netin kautta ja latailen joitain tiedostoja. Voisiko tuon operan kautta hoitaa nuo kaikki? Riittääkö tuo 20mt vai pitäisikö ottaa se pro data, jossa on 100mt tiedonsiirtoa kuukaudessa ja 20e kk maksut? Tuon tiedostojen lataamisen voisi jatkossa tehdä kuitenkin kotikoneella.
    Jos otan jommankumman noista tiedonsiirto palveluista nin voisinko bluetoothin avulla yhdistää puhelimen koneeseen ja surffata koneella, mutta sillälailla et puhelin toimisi modeemina? Tänään tai huomena pitäisi tulla belkin bluetooth usb adapteri..

Tiedän että joistain noista asioista on keskusteltu aiemmin, mutta halusin vaan kirjoittaaa kaikki minulle tarpeelliset kysymykset samaan viestiin ja saada selkeät vastaukset. Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille..

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Itselläni oli enne tuo ProData, mutta vaihdoin sen ActiveDataan sen tullessa käyttöön. 20Mt riittää suhteellisen runsaaseen käyttöön puhelimella. Normaaliin nettisurffaukseen taas ei edes ProData riitä. Eli ota ensin tuo ActiveData ja jos alkaa menemään jatkuvasti reippaasti yli, niin vaihdat sitten ProDataan.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Että joku niinkun tekisi kaikki sun puolesta jos vaikka vähän jaksaisit katsella niin täällä käydään yhdessä ketjussa keskustelua www surffailusta matkapuhelimella ja on myös monia muita ketjuja missä asiasta puhutaan me ei voida tietää miten paljon sinä surffaat mutta tuolta Netin selaaminen kännyllä?Kallista? ketjusta löytyy varmaan siihen apuja myös on monia ketjuja jossa puhutaan luurin pchen liittmäisestä jne. on myös ketjuja jossa käsitellään mainitsemasi luurin selain ja pc liittämis asioita joko irdalla tai btllä ja jos olet ostanut asiantuntevasta liikkeestä niin ne myös neuvovat näissä asioissa
    Eipä kestä.

4. kmt-85

Tykkäykset:
    0
    En mä sitä tarkoittanut että jonkun pitäisi alkaa etsimään tietoa tästä asiasta mun puolesta. Vaan tarkoitin että, joku jolla on kokemusta ja tietoa tästä asiasta vastaisi tähän kokemuksiensa mukaan, että miten 20mt/kk ja 100mt/kk riittävät käytössä. Pointti tämän ketjun aloitukseen oli nyt se että haluaisin vähentää tietokone surffausta (koska on kallista) ja siirtyä enimmäkseen operan käyttöön, jos sillä vaan voi tehdä samat asiat kuin kotikoneellakin. Olen löytänyt ja lukenut noita vanhoja vestejä, pitääpä alkaa sit tarkastelemaan niitä tarkemmin ja esittämmään kysymyksiä niihin, niin ei tarvitse kenenkään stressata siitä et aloitin uuden aiheen asiasta ;)..

Jaa tämä viestiketju