1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja misswho, 31/7/05.

1. misswho

Tykkäykset:
    0
    Ostin käytetyn Nokia 6600 puhelimen ja nyt on ongelmana, ettei näytölle tule mitään infoa jos joku on soittanut (enkä ole vastannut). Pakko käydä kattoo aina loki.

Tai jos olen saanut viestin ei tule infoa (paitsi pieni kirjekuori), mutta ei viestin merkkiääntä vaikka asetuksissa on äänet.

Alussa tuli näppäinlukosta avatessa näytölle ilmoitus tulleista viesteistä ja puheluista, niinkuin muissakin nokialaisissa. Nyt kun olen yrittänyt laittaa asetuksia oman mielen mukaisiksi, niin olen kai tehnyt jotain, mutta mitä...?

Vaikuttavatko numeroiden laittamiset ryhmiin jotenkin tähän?

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Eihän vahingossa ole käytettävä profiili vaihtunut. Eli mene: Valikko -> Profiilit ja valitse käytettävä profiili. Sieltä voit sitten muokkaa valinnan kautta määritellä viestien merkkiäänet jne.

Tämä kysymys olisi muuten hyvin käynyt tuonne Käyttökokemukset 6600 osa II -ketjuun, ettei uusia samoja aiheita käsitteleviä ketjuja avattaisi.

Jaa tämä viestiketju