1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 Muistikortti asiaa..

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Golden_Lion, 4/9/05.

1. Golden_Lion

Tykkäykset:
    0
    Siis asiahan on näin, että kun olen nuita aikaisempia aiheita lukenu niin vieläkin on jäänyt kaivelemaan hampaankoloa että käykö tuohon Nokia 6600 puhelimeen MMC VAI MMC+ muistikortti(onko näillä korteilla edes eroa)? Sen kyllä tiedän että RS-MMC käy mutta ovat himpun verran kalliimpia. Kun nyt olen tuommosta isompaa muistikorttia hankkimassa niin sehän on kai ihan sama että minkälainen BT-laitteen ostaa tietokoneelle?

2. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    MMC+ on normaalia MMC:tä nopeampi, jonka pitäisi myös olla taaksepäin yhteensopiva, eli siis pitäisi käydä. Joku ainakin mainitsi tuolla 9500 threadissa, että hänellä 1GB MMC+ toimii moitteetta, joten täytyyhän sen taaksepäin yhteensopiva silloin olla. Itse en kyllä suosittele Bluetooth-donglen ostoa, varsinkaan, jos siirrät isoja tiedostoja. Muistikortinlukija hoitaa homman nopeiten.

3. Golden_Lion

Tykkäykset:
    0
    Okei.

Entäs jos on muistikortinlukija niin voiko PC-Suitea käyttää silloin tiedostojen siirtelemiseen?

4. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Ei voi käyttää PC-Suitea siinä tapauksessa, kortinlukijalla muistikortti näkyy Windowsin tiedostohallinnassa asema, kuten kovalevyt.

EDIT: itselläni on kyllä kaikki BT-dongle, DKU-2 ja muistikortinlukija. :)

5. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Mitäs tolla dku-2:lla merkitystä, ei 6600 oo kaapelivalmiutta...

6. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Juu, puhuinkin tuosta omastani...

Jaa tämä viestiketju