1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 mp3:sia soittoääniksi?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja woodhead, 24/3/04.

1. woodhead

Tykkäykset:
    1
    Olenko mä ymmärtänyt väärin, kun jossain netissä jotkut puhuivat Nokia 6600:sta niin siinä kuulema ei saa mp3:sia soittoääniksi? Mä luulin, että siinä on true tonesit ja, että true tones tarkoittaisi juuri sitä, että saa mp3:sia soittoääniksi? Eikö nokialla ole sitten muka mitään hyvää symbian OS/series 60 puhelinta, jota käytettäisiin kuin normaalia puhelinta (soitetaan kuin normaalilla, ei n-gage tyyliin), on soittoäänet, joiksi kelpaa mp3:set... jne...jne...

2. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    ei saa mp3:sia soittoääniksi.

3. jorhe

Tykkäykset:
    0
    Eivätkö wavit kelpaa sinulle soittoääniksi? Pc-suite muuntaa halutessasi automaattisesti mp3:n kännykässä hyvin soivaan .wav muotoon tiedostoa siirrettäessä, jolloin saat sen soittoääneksi.

Vie myös vähemmän tilaa noi kännykkään sovitetut wavit kuin mp3:t ja laadultaan juuri niin hyviä, kuin kännykän kaiutin pystyy toistamaan.

4. woodhead

Tykkäykset:
    1
    Kyllä minulle wavitkin kelpaavat, mutta mä vaan ihmettelin, kun mä ymmärsin, että True tonesit meinaavat sitä, että voi käyttää mp3:sia soittoääninä.

No pystyykö tuolla puhelimella edes kuuntelemaan mp3:sia sitten? Tiedän, että searchikin olisi, mutta kysellään nyt sitten tässä vielä :)

5. Anzzi

Anzzi

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z2
    Täältä saat ohjelmelman ja lataat musiikit puhelimeen sit mp3 muodossa

6. Taker

Taker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    44
    Puhelinmalli:
    Galaxy s5, Sony xperia z2 Tablet
    mp3 soittoäänet 3650

saakos 3650 mp3 soittoääniä tai pc suitea muuntamaan puhelimelle sopivaan wav muotoon mmc kortin lukialla

7. woodhead

Tykkäykset:
    1
    Siis tuleekos muuten tuohon 6600:n mukana jotain datakaapelia... tjs...? Vai joutuuko jonkin sillaisen ostamaan itse?

8. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    ´

Ei tule etkä sellaista mistään saakkaan. PC:n kanssa 6600 juttelee vain infralla tai bluetoothilla.

9. woodhead

Tykkäykset:
    1
    Eli millaisia laitteita sitten pitää ostella jos aikoo yhdistää koneen ja puhelimen ja mistä niitä saa? En ollut itse ainakaan näkevinäni missään myytävänä sillaisia, tosin en minä katsonutkaan kuin teleringin, mäkitorpan ja puhelinkioskin sivut :)

10. vjuho

Tykkäykset:
    0
    Esim. www.jimmspc-store.fi sivuilta löytyy Mentorin valmistama bluetooth-palikka joka liitetään tietokoneen usb-väylään ja hyvin mulla ainakin pelittää.

11. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Infra tai BT-dongle kiinnitetään tietokoneeseen, joten hyvänä vinkkinä näiden ostopaikoista on tietokoneliikkeet (tai niiden nettisivut / web-kaupat) ;)

Jaa tämä viestiketju