1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 ja näytönsäästäjä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Ristok80, 20/7/04.

1. Ristok80

Tykkäykset:
    0
    Mitä teemat ovat?

Voit vaihtaa Nokia 6600 -puhelimesi käyttöliittymän tyyliä ja ulkonäköä Teemat-sovelluksen avulla. Yksi teema sisältää samaan tyyliä noudattavan taustakuvan, Siirry-valikon taustan, näytönsäästäjän, väripaletin sekä päävalikon ikonit.

Eli miten ihmees saa näytönsäästäjän vaihdettua? Kun alkaa tuo kello / Teksti tympimään jo.

En löytänä oikein mistään apuja. Vaatiiko se vielä jonkun ohjelman tms?

Kiitos paljon etukäteen.

2. AMG

Tykkäykset:
    0
    Mä olen käyttänyt Screen Saver ohjelmaa, siinä on useita erilaisia näytönsäästäjiä joista osa on jopa ihan hyviäkin. Puhelimesta en kyllä oo löytänyt muuta kuin ne kaks alkuperäistä näytönsäästäjää.
    Noissa jälkiasennusohjelmissa on kyllä se huono puoli että kun puhelin normaalisti menee nukkumaan kun näytönsäästäjä alkaa toimia, niin näissä ohjemissa on se että puhelin ei mee lepotilaan ja näinollen popsii reilusti akkua näytönsäästäjän ollessa päällä...

3. Ristok80

Tykkäykset:
    0
    Ihmettelen vaan tota nokian tekstiä. Luulis ny tarkottavan just sitä, et vois ite vaihtaa näytönsäästäjän semmoseks, miksikä sen haluu.

Mistä sie tuon ohjelman oot napana? Maksullinen?

4. AMG

Tykkäykset:
    0
    Voihan olla että Club Nokian tai jonkun muun Nokian tyrkyttämän teeman mukana oikeasti tuleekin joku erilainen näytönsäästäjä. Noissa teemoissa mitä netistä on saatavilla sellaista kuitenkaan ei ole.

Se on maksullinen. Ite olen löytänyt useita eri versioita mitkä on "kräkätty" ettei tarvii maksella mitään, tosin aina ne kestää sen kuukauden ja sitten menevät jumiin. Eli täytyy asentaa uudelleen vanhan päälle kerran kuussa.

Tuolta näet sen miltä se Screen Saver käytännössä näyttää.
    http://www.psiloc.com/?id=prod&nrp=40

Jaa tämä viestiketju