1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 6600 ja kadonneet kirjaimet

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ZoKiA 6600, 25/3/04.

1. ZoKiA 6600

Tykkäykset:
    0
    Mistä mahtaa johtua, kun Nokia 6600:sta puuttuvat kirjaimet kokonaan, kun yritän kirjoittaa esim. viestiä, tulee vaan numeroita.

Pari päivää sitten, puhelin vielä toimi.

Luultavasti puhelin on jotenkin jumiutunut, mutta miten puhelimen saa "resetoitua", vai vaatiko puhelin aina käynnin huollossa ja onko puhelin kotikonstein mahdollista saadaa oletusasetuksiin?

Olen yrittänyt palauttaa /muuttaa oletusasetuksia seuraavasti

kun yrittää käynnistää työkalut > asetukset > puhelin, niin tulee ilmoitus "sovell. suljetaan gs".

2. lordofthemobiles

Tykkäykset:
    0
    Tää on tullu sanottuu jo ainaki sata kertaa, mut täs ny sit sadanneyhdenne kerra: Ongelma johtuu luultavasti ohjelmasta nimeltä Wildskinz. Puhelimen saa formatoitua kirjoittamalla *#7370#. Suojakoodi on 12345 ellet ole sitä itse muuttanut.

3. ZoKiA 6600

Tykkäykset:
    0

Kiitos vastauksesta!

Lueskelin kyllä foorumeita, mutta on tainnut mennä ohi silmien, koska en huomannut, että muilla olisi ollut vastaavaa ongelmaa.

Itselläni Wildskinz-ohjelmaa ei ole ollut puhelimessa, mutta teemoja olen kyllä asennellut.

Nyt ogelma on kuitenkin ratkennut, koska puhelin oli huollossa jossa softa asennettiin uudestaan, mutta sekään ei auttanut jonka jälkeen puhelin "nollattiin" kokonaan ja nyt 6600 taas toimii.

Laitampa ylös antamasi koodin, jos vaikka sitä vielä tarvitaan.

Jaa tämä viestiketju