1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokia 6600 ja käyttö modeemina

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja simba, 9/1/04.

1. simba

Tykkäykset:
    0
    Koluttu aihe, mutta kysyn vielä kuitenkin. Onko Nokia 6600 suunniteltu myös käytettäväksi modeemina bluetoothin kautta? Ainakin Nokian sivuilla niin luki! Eli ovatko nämä vain alkuvaikeuksia, koska vissiin kukaan ei ole saanut nykyisillä softilla ja usb-dongle ajureilla toimimaan kyseistä pakettia. Kannattaako minun ostaa 6600 siinä toivossa, että saan sen toimimaan modeemina GPRS-käytössä ainakin lähitulevaisuudessa. Ei ole muuta vaihtoehtoa netille! ;)

Kiitoksia mahdollisista vastauksista.

2. terpaa

Tykkäykset:
    5
    Kyllähän tuo toimii. Ainakin jotenkin... Välillä vaan yhteys jää ainakin itselläni jumiin tai katkee. Mutta oon mä pisimmillään 9h pysynyt netissä.

ps. Niin kukaan ei ole saanut 6600 nettiin bluetoothia käyttäen tietokoneen nettiyhteyden kautta. Mutta toisinpäin onnistuu tietysti.

3. simba

Tykkäykset:
    0
    terpaa: Olen täysin amatööri näissä hommissa, eli voitko vääntää rautalangasta, mitä tuo: "Mutta toisinpäin onnistuu tietysti." tarkoittaa ;)
    Eli onnistuuko netti ja tietokone jotenkin nykyisillä softilla?

4. terpaa

Tykkäykset:
    5

6600-->bluetooth--->tietokone--->esim adsl.--->netti EI ONNISTU!(nykyisillä softilla)
    tietokone--->bluetooth--->6600--->gprs->netti TOIMII!

5. simba

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia sinulle!

Jaa tämä viestiketju